2012. október 30., kedd

KreatívKedd - Zombi

Azt hiszem, ez talán az eddigi legkedvencebb témám.:D Egy élmény volt megcsinálni.:D


Most először csináltam zombit, meg ilyen felvágott bőrt meg hasonló véres cuccokat. Ehhez képest szerintem egész tűrhető, élőben jobb volt azért, meg még utána maceráltam, mivel vártam apukámra másfél órát, hogy megmutassam neki is élőben.:D Anyuval együtt (szia anyu!) rosszul voltak.:D Még a ruhám is véres lehetett volna, de nem akartam összebarmolni.:) Ilyen gonosz zombikislány volt a koncepció. Azért még bőven lehetett volna űzni fűzni. Szemből a bal arcomon az véres kéz/ujjnyom akar lenni.:D 






Egy bónusz kép mindig kell.:D

16 megjegyzés :

  1. Woww szuuuper a bónusz kép, azok a szemek :OO nagyon jól megcsináltad, és a száj is irtó jól lett!

    VálaszTörlés
  2. Tök jó :d mivel csináltad a "vágást" ?

    VálaszTörlés
  3. K*rvajó lett, és ez a legparább szerintem, a gonosz gyerekek :D
    És olyan, mintha valami durcás sorozatgyilkos kiscsaj lennél :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól sikerült! Nekem biztosan nem sikerülne ilyen jól, mint nektek! Ügyesek vagytok! :)

    VálaszTörlés
  5. Hú a szemed! :o Képzelem a szüleid milyen arcot vágtak mikor megláttak :D A hatás nem marad el :D

    VálaszTörlés
  6. a bónusz kép a legtutibb, amúgy meg valami hasonlót szándékoztam írni, mint Kriszti, h nem vagy túl szép látvány! :) (de hát ez votl a cél, szóval juhééé, sikerült!:))

    VálaszTörlés
  7. Jajj de brutális lett, de jó! :D

    VálaszTörlés