2012. október 19., péntek

Max Factor XPerience rúzs

Vele megint picit zavarban vagyok, hogy rúzs e igazából.:D Inkább ajakbalzsam.

Max Factor XPerience Sheer Gloss Balm - 03 Amber



A csomagolása nagyon kis kecses, vékony. Ennek köszönhetően a legkisebb táskánkban is könnyen magunkkal vihetjük. Műanyag, de nagyon jó minőségű, egy percig sem kelt gagyi érzetet. A szín a kupak levétele nélkül is látszik, ez nagyon jó pont. Az árnyalatot pedig az alján találjuk. Ami pedig egy külön hatalmas piros pont, a rúzs helyénél lévő megoldás számomra. Szinte teljesen vissza lehet húzni egy átlátszó részre, ami teljesen olyan formájúra lett tervezve, mint maga a rúzs. A kupak levételekor ezért nem fogjuk elkaszálni a rúzshegyet. Jah igen, a kupak pedig kattanással kerül biztosan a helyére. Nagyon jól összerakták szerintem ezt a kis ajakápolót.:)



Az árnyalat az Amber nevet viseli. Narancsos, a szájon viszont ez annyira nem feltűnő. Igazában egy vékonyabb réteghez szerintem tükör sem szükséges. Az alábbi képeken felül egy áthúzás, alul pedig kisebb satírozás eredménye látható (fent természetes fény, lent vaku). Jó ez a szín, abszolút tökéletes választás hétköznapokra. Kis arany színű csillámokat fedeztem fel benne, de felkenésnél igazából nem látszanak ezek. Az ajkak összepréselésekor érezni miattuk olyan karcos érzetet, ami viszont nem zavaró. Az illata édeskés, kicsit nekem olyan zsírkrétás, virágos rúzsillat, íze szerintem nincs, talán csak egy nagyon enyhe. A tartósságról nehezen nyilatkozok egyébként is... De mivel annyira nem látványos az ajkakon, az sem észrevehető, ahogy eltűnik. Én olyan 1 órán át éreztem, hogy a számon van. Különösebb ápoló hatást én nem fedeztem fel nála, nem is szárított.


Összességében nem rossz kis termék, sőt. Megnézegetném, milyen árnyalatok kaphatóak még belőle.:) Egy enyhe színt ad csak a szájnak, épp annyit, hogy legyen szánk.:D Az ilyen termékeket szeretem, úgyhogy ő is belopta magát a szívembe, és a táskámban lapul az első próba óta. Kicsit az Essence Urban Messages narancs színű rózsára emlékeztet eredményben és külsőben is, azt pedig nagyon szeretem.

3 megjegyzés :

  1. Pont ma nézegettem és swatch-oltam a Rossmann-ban, azt hittem ütősebb színe van, de nekem pont így tetszik. :)

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon szeretem, már elég régóta használom. :P Nekem tök jól hidratál is, és nem érzem a karcosnak. Kinek mi :D

    VálaszTörlés