2012. október 18., csütörtök

RedBull Mobile Légcsavar forgatás

A kellemes bakonyi hétvége után hétfőn megint forgatós munkával telt a napom. Azt hiszem, nem is tudtam volna seggelni egész nap az irodában a hétvége után.:D Bár elég nehezen tértem magamhoz. Na de, néhány képet mutatok nektek a forgatásról.:) A videó egy ilyen kis játékhelikopter verseny beharangozójának készült. A repcsit mobil appal lehet irányítani. Nem semmi, nekem is kellett néha reptetni.:D


Vettünk legót, gondoltuk, jól illene a játékhelikopterhez. Ezt rakjuk itt össze. Jó kis meló volt.:D

Azért.. Most már sminkelnék lányokat is na.:D


Azt a Garfield-ot én föstöttem.^^


Üzemanyag:)



Csapó! Most én is vettem fel ezt-azt.:)


Nagyon hosszú napunk volt, ott sem tudtam maradni befejezni mindent, mert az utolsó nem átszállós vonatom 9 körül ment, és Pesten voltunk.:D Én meg ugye Győr mellett lakom.:D A végeredményt mindenképp megmutatom Nektek is!:)

3 megjegyzés :

  1. Jó kis munka! Nagyon szeretem a felvételeket! :)

    VálaszTörlés
  2. De jó :]
    De azért az durva, hogy a spongyabob volt az első ami feltűnt ... :D

    VálaszTörlés
  3. Öhhh, a srác a csoporttársam, meglepődtem, hogy a blogodon látom viszont az arcát :D

    VálaszTörlés