2012. október 9., kedd

Rózsaszín-fehér zebra mintás köröm

És ezzel egyben a hétvégi körmöm.:) Igazából a Hangfoglalás miatt valami zenés dolgot szerettem volna csinálni, de csütörtök este tudtam már csak eljutni a körömfestésig, 11kor meg már nem álltam neki mindenféle mintával szórakozni. Így jött a hőn szeretett, jól bevált körömnyomda. Ezen a képen már elég csúnya, mert elfelejtettem korábban lefényképezni, közben meg szépen lekopott, sorry.:/


Semmi laca, semmi faca, alaplakk után két rétegben került rá a rózsaszín, vártam, hogy úgy nagyjából megszáradjon, aztán az új szipi szupi fehér nyomdalakkom használatával zebra mintát nyomdáztam a körmeimre. Fedőlakk és voila!

Amit használtam:
- Essence ultra strong nail growth activator
- Catrice ultimate Nail Lacquer (030 Meet Me At Coral Island)
- Essence nail art stampy polish (001 stamp me! white)
- Essence körömnyomda szett és lemez
- Essence BTGN fedőlakk


Imádom a körömnyomdád.:) Meg a nyomdalakkot is. Csak hogy illusztráljam... Mekkora különbség van a nyomdázáshoz tervezett lakk és a sima körömlakk között. Mondjuk nekem így is tetszett ez a kockás, de azért egy ilyen nyomdalakk nem kicsit bikább eredményt csinál.:D

5 megjegyzés :

  1. Az elsőről nekem nem zebraminta, hanem ujjlenyomat jutott eszembe, de nagyon tetszik :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tééényleg. az milyen király lenne:D

      Törlés
  2. Nagyon bejön a zebra mintás! :) Ilyenkor mindig elgondolkodok, hogy milyen kis lusta vagyok körömlakkozások alkalmával:D csak nagyon ritkán alkotok valami extrábbat :(

    VálaszTörlés
  3. Tök jó lett! :-)
    Nálam is nagy kedvencek az Essence körömnyomdái

    VálaszTörlés