2012. november 4., vasárnap

Avon rúzs swatch - Ultra Colour Rich Moisture Seduction

Hogy a fenébe lehet ilyen hosszú nevük a rúzsoknak anyám.:D Jöjjön a következő adag swatch. A természetes fényben készült képek elég ratyik lettek a nem megfelelő fényviszonyok miatt, a vakusak befénylettek, de azért látni, amit kell remélem. Bocsánat!

AVON Ultra Colour Rich Moisture Seduction Lipstick


Lilac Shimmer | Soft Pink | Fuchsia Fever | Rose Ribbons | Plum Gorgeous | Mocha Plum





Tangerine | Granet Shimmer | Red Kiss | Silky Peach | Nude Perfection | Smooth Mocha




Hamarosan érkezik a következő adag!

9 megjegyzés :

  1. annyira szeretem az ilyen bejegyzéseket :) szeretem az avont, de soha nem rendelnék zsákbamacskát, és a termékeikről nem nagyon vannak swatchok a neten :) úgyhogy nagy nagy köszi <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na már volt értelme megírni:) nekem mindig az a kritikus kérdés rúzsoknál, hogy csillámos vagy nem, és hogy mennyire pigmentált

      Törlés
  2. A pigmentáltsággal néhányszor mellélőttem már pár rúzsnál, most rendeltem épp egy Avont, a kép alapján már beleszerettem a színébe. :)

    VálaszTörlés
  3. uhh a fuchsia fever és a red kiss most megbizgerálta a fantáziámat :D
    (roni)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem az Garnet Shimmer, ha szabad belepofáznom. :) Jó swatchok, hasznosak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze h szabad, azért lehet kommentelni. javítom, köszi:)

      Törlés
  5. Annyira jól jönnek az ilyen bejegyzések, köszi!
    Mondjuk egy csomó rúzsom van az avonból, és majdnem mind zsákbamacska volt, de szerencsére csak párral fogtam mellé. Ezek közül is van néhány, és imádom a hidratáló hatásukat (is) :)

    VálaszTörlés
  6. Hát bejön jó pár szín ... :D

    VálaszTörlés