2012. november 11., vasárnap

Csokoládé napok

Egyik hétvégén Veszprémben voltunk csokinapokon. Igazából nagyobb durranásra számítottam, de nem volt rossz. Elég sokan voltak, én pedig utálom a tömeget.:) Plusz annyi olyan ember volt, akik eljöttek egyet zabbantani, és arra mentek igazából, hogy mi van ingyé'. Nem tudom, tőlem ez nagyon távol áll. Ha van van, ha nincs nincs és nem is érdekel. Volt, hogy direkt azért eljöttem egy pult elől, mert épp töltötték fel a tányérokat, és a sok bunkó, pofátlan embert ment mindent felmarkolni. Nem sajnálom én persze senkitől, de amilyen pofátlan emberek vannak, azon sokszor csak ámulni tudok. Na, ez most nem tudom, miért jött ki így belőlem.:D Csoki. Csokihegyek!!! Bár az utóbbi időben nem vagyok valami nagy csokis. Sosem gondoltam volna, hogy egyszer jobban fog fájni a fogam szőlőre meg joghurtra, mint csokira, de eljött ez az idő is.:D

Szóval felkerekedtünk drága barátocskáimmal, és elindultunk Veszprémbe.:)

















ő az enyéééééém!!! és csak nekem csinálták és eleve miattam álltak neki nyalókákat csinálni, yeah:D



mmmmm^^ sosemeszlekmeeeg

már megy is az instagramra:D



A nap, amikor megismertük a Szókirakóst. 2 órán át nem néztem fel a telefonból!:D

12 megjegyzés :

  1. szuperjó lehetett :) úgy elmennék egyszer én is ilyen rendezvényre :)

    VálaszTörlés
  2. Nyamiiiiiiiiiiiiiiiii *.* Én is imádom a szókirakóst,nagyon jó játék :D
    xoxo:Yvett,http://divat-mania.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. én is imádom a szókirakóst :D

    várom, hogy nálam az az idő mikor jön el, hogy kevésbé fogom imádni a csokit mint most.. egyelőre várat magára, jaj a plusz kilóknak :(

    VálaszTörlés
  4. Ez de jó program lehet. :) Hasonlón én is szívesen részt vennék.:)

    VálaszTörlés
  5. Hú de rohadt guszták, a nyalókáért viszont még mindig utállak kicsit :D

    VálaszTörlés
  6. Úristen. Ezt így nem este 8kor kellett volna megnéznem. :D
    NINCSITTHONCSOKI! :D És már a boltok is zárva... :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is rögtön erre gondoltam.:D:DD

      Törlés
  7. Hú, mennyi csoki, én innen haza se jönnék :D
    Amúgy lenne egy kérdésem hozzád...már egy ideje figyelem hogy milyen szép képeid vannak itt a blogon, milyen fényképezőgéped van? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. itt egy canon sx110is géppel fényképeztem, az a játszós :D abból már van több újabb verzió is. imádtam, nagyon megéri az árát, meg az újabbak is. egy 130-hoz is volt szerencsém, szuper! amivel meg termékeket, sminkeket meg ilyesmiket szoktam, az egy pentax kx. na, ő is megérte az árát:)

      Törlés
    2. a sminkeknél figyeltem hogy milyen szép képek, de ezek is nagyon jók...köszi szépen az infóti, utánanézek a gépeknek mert épp újat szeretnék :)

      Törlés
  8. csokoládés szalonna? megkóstolnám :$

    VálaszTörlés
  9. jaj, itt tudnék lenni egész nap, Sose tudnék betelni a csoki ízével. Most is épp csokizom, de jó lenne megnyerni ezt a szép piros hondát http://fon.gs/nyerocsoki

    VálaszTörlés