2012. november 25., vasárnap

Csupacsillámos körmök

Csak pelyhes feketének indult, de megláttam a másik lakkot, és kicsit elszállt velem a ló, de nekem nagyon tetszik a végeredmény. És nagyon remélem, hogy ez a 6 réteg lakk majd egyben lehúzható lesz, mert mire én ezt lemosom... :D És a pelyhes nem is nagyon látszik.:D



Amit használtam:
- Essence ultra strong nail growth activator
- Avon nailwear (warm black)
- Essence nail art special effect topper (12 holo topping, please!)
- Essence nail art special effect topper (08 night in vegas)
- Essence BTGN fedőlakk


És egy videó, mivel nem igazán látszik a képeken, hogy milyen szépen csillámlik.:)

7 megjegyzés :

  1. Hat réteg? :D Te jó ég... De nagyon szép szín lett a végére!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jahm:D előfordul elég gyakran:D:D alaplakk, két réteg fekete, egy jóó vastag a csillámosból, egy a pelyhesből, plusz fedő még:)

      Törlés
  2. Tejóég, ezt aztán majd moshatod fél napig :DD
    Viszont nagyon baba lett :P

    VálaszTörlés
  3. Erre szavak sincsenek... tömör gyönyör. :D

    VálaszTörlés
  4. nemrég mara mutatta meg, h egy sima sötétkékes lilás lakkra rákente 3 rétegben a space queent és az is hasonlóan gyönyörű lett. azóta azt már én is bevetettem, szép nagyon.
    de legközelebb némi pelyhessel is lehet, h megáldom. :)

    VálaszTörlés