2012. november 21., szerda

Essence colour&go lime up! utód

Már igencsak fogyóban volt a régi colour&go lime up! lakkom, amit ugye imádok, mert imádom a lime zöldet.:D Szóval ideje volt utánpótlást keresni. Elgondolkodtam egy Catrice lakkon, féltem az újabb új colour&go okozta csalódástól, de a hasonló színű Catrice-nek volt egy kis fénye is, úgyhogy ez maradt.

Essence colour&go - 138 L.O.L. - Rossmann - 499Ft



A külsőről már írtam párszor, egész pontosan háromszor. Nekem alapvetően tetszik, de a régi kisebbet valahogy azért jobban szerettem, szépen kényelmesen egymás mellé lehetett őket pakolni. Annak örülök, hogy megtartotta az Essence azt a jó szokását, hogy (sok a hogy) a kupak színe megegyezik a lakkéval. A halmozódó Catrice lakkoknál kezdek rájönni, hogy mekkora áldás is ez.:D Plusz aminek még örülök, hogy az árnyalat nem külön csúnya vonalkódos címkén található a kupakon. Az üvegcse nyaka, a csavaros rész valahogy nekem még mindig iszonyúan hosszú. Max. annyiból lehet ez jó, hogy a lakk nem a kupak belső részénél gyűlik, mert állítva odáig nem ér fel új állapotában sem az üveg tartalma. Az ecset lapított, az szupi.:)


A szín csodás, imádom az ilyen zöldet. Ilyen biciklit akarok, és ilyen színű, metálfényű autót.:D Két rétegben egész jól fed, bogarasabb lányoknak kellhet három is. Az állaga kellemes, nem sűrű, nem is híg, pörfikt. A tartósság.. Hát tudjátok, hogy ebben sosem érzem magam mérvadónak. De ez se bírta valami sokáig.:D


Nem tudom, mi történhetett ezekkel a lakkokkal. Az ár és a mennyiség arányosan emelkedett, de a minőség a régihez képest eléggé vitatható és bőven hagy maga után kívánnivalót.:(

7 megjegyzés :

  1. Az új essence lakkok nekem is nagy csalódások:S Hétfőn felkentem, kedden már lepattogott, és egyben le tudtam húzni:SDe ennek még mindig csudiszép színe van(:

    VálaszTörlés
  2. Az elején én is rögtön vettem 2-t, de meg is bántam, mert nekem is jönnek le kb. 1, max. 2 nap után, én is néha le tudom egyben, vagy nagyobb darabokban húzni... Sajnálom, mert szépek a színek, de egy darabot se veszek többet!

    VálaszTörlés
  3. Ezilyen.. ogre zöld :) Az új essence lakkok eddig kimaradtak az éleltemből, de valahogy egyre kevésbé van kedvem próbálkozni velük.

    VálaszTörlés
  4. nekem majdnem ilyen zöld a biciklim, egy kelly's viper. meg amúgy is imádom ezt a zöld árnyalatot, van felsőm is ilyen, sálam, régen volt táskám is. szóval szuper.
    az essence-től is jófejség, h őt meghagyták (és így jövő nyárra lövök egyet én is:))

    VálaszTörlés
  5. kerestem róla fotót, napfényben menne hozzá a lakk! :)
    http://www.google.hu/imgres?um=1&hl=hu&sa=N&tbo=d&biw=1680&bih=959&tbm=isch&tbnid=RyLPh4a2BA8LHM:&imgrefurl=http://www.akerekpar.hu/%3Fkellys-viper-2011-mtb-kerekpar,429&docid=7z_bzQ9-1ejvZM&imgurl=http://www.akerekpar.hu/files/viper%255B2%255D.jpg&w=800&h=533&ei=FEutUNDYLMnFtAaxkYG4Dg&zoom=1&iact=rc&dur=380&sig=104123011275501864354&page=1&tbnh=133&tbnw=194&start=0&ndsp=40&ved=1t:429,r:6,s:0,i:102&tx=96&ty=102

    VálaszTörlés
  6. woo ez ám a feltűnő szÍN :O
    ha van kedved kukkants be hozzám és nézd meg az első nyereményjátékom:
    http://fashionparade-fanny.blogspot.hu/2012/11/karacsonyi-nyeremenyjatek.html#comment-form

    VálaszTörlés
  7. Nekem nagyon nem jött be ez a lakk márka, a színskálája szuper tényleg szép színűek vannak belőle. Én mustár sárga színút vettem belőle, imádom azt a színt és végre találtam körömlakkban is. Sajnos azt tapasztaltam hogy az állaga nagyon híg és nekem az se jön annyira be hogy gyorsan száradó, mert az egyenlő a gyors kopással is.
    De a szín nagyon szép tényleg csak a minőség nem jön be. :/

    VálaszTörlés