2012. november 29., csütörtök

Essence holo topper

Tegnap sajnos nem tudtam postolni, mert nem akart menni a képfeltöltés nálam a bloggerben. Ma viszont pótolom. Lehet, nem is baj, hogy nem írtam tegnap bejegyzést, bár így sem pihentettem a kis kacsóm.:D Most nagyon dolgozok egy oldalon munka mellett, de jövő héten megyek dokihoz, esküszöm.:) Na de, nézzük a lakkot, az itt a lényeg!

Essence nail art special topper - 12 holo topping, please! - Rossmann - 599Ft



A külsőben különösebb említésre való dolog nincs. A kupak elég nagy, de egyáltalán nem zavaróan, vagy megszoktam a Catrice lakkokét. Az ecset sajnos nem lapos, viszont teljesen jól használható. Elég sok ilyen topper lakk van most az Essence álványokon, érdemes őket megnézni, szerintem talán ez az egyik legszebb.



A csomagolásról agyon nincs mit mondani, a benne rejlő csodáról annál inkább lehet áradozni.:) Természetesen a "holo" szó fogott meg leghamarabb, alaposan megnézegettem az üvegcsét, és hát nem tudtam otthagyni. Nagyon kis baba - gondoltam én. Gyakorlatilag mindenféle színben találunk benne csillámokat: rózsaszín, lila, sárga, narancs, zöld, sötét- és világoskék stb stb. Elég sűrű, hogy szépen agyoncsillámozza a körmünket, vastagon kenve pedig még szebb. Egyetlen dolog ront az összehatáson. Száradás után kissé mattá válik, amin néha egy réteg fedőlakk nem segít sajnos eleget. Az érdes csillámfelület pedig közel sem fénylik annyira szépen magában. Én azzal próbáltam segíteni, hogy nem sajnáltam rá a fedőlakkot, végül is bejött. Nem kell mondanom szerintem, hogy lemosni: halál! Egy kihívás, küldetés, szenvedés! DE, megoldható!:) Szerintem, amivel könnyíthetünk a helyzeten, hogy azt az egyben lehúzást segítő alaplakkot használjuk: http://hard--candy.blogspot.hu/2012/09/essence-ready-for-boarding-alaplakk.html. Plusz iszonyú sok réteget kenünk fel, amit amúgy is könnyű egyben leszedni, bár ez azért elég csúnya megoldás na, úgyhogy csak nagyon zárójelben mondom.



Szerintem szuper kis lakk, nagyon gyönyörű. Annyira azért holonak nem mondanám, de akkor is csudicsecse (uhhff). Az árra lehet, hogy rosszul emlékszem, amint tudom, megnézem, ennyibe került-e tényleg.

9 megjegyzés :

  1. Totál szerelem. Használom önmagában is (három réteg olyankor azért kell), a zöld Isana körömlakklemosó pedig nagyon jól elbánik vele :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép :$ a 2. manikűrön mutat a legszebben ! :)

    VálaszTörlés
  3. Eddig fel sem figyeltem rá. Kell :D

    VálaszTörlés
  4. Nekem is megvan ez a lakk meg vagyok vele elégedve, örülök,hogy megvettem. :)
    2 rétegben szoktam használni van,hogy csak önmagában.

    VálaszTörlés
  5. Hihetetlenül szép ez a lakk, szerintem én is befektetek egy ilyenre :D

    http://sureebell.wordpress.com/

    VálaszTörlés