2012. november 17., szombat

Fodrász után

Ideje volt vágatnom. Bár két hete még magamnak nyisszantottam le a frufrum, mivel növeszteni akartam tovább, de igazából utálom, ha csak simán hosszú és semmi... Imádom ezt a formát. Most megint nagy különbséget vágattam, hátul rövidebb lett, mint eddig bármikor, elől pedig olyan hosszú, amennyit engedett a hajam.:) Szipiszupi! Pont oldalról nem fényképeztem le, de semmi gond Zsófi....:D



Nagyon álmos és zombi fejem van, tudom, bocsánat. Ez a hét most valahogy rendesen leszívott, de írtam is talán szerdán, hogy a napokban elszakadt a cérna egy kicsit. Amit csak fokoz, hogy második hete aktívan fáj sajnos a csuklóm a sok egerezéstől, úgyhogy most elég gyakran be van fáslizva a kezem. Ha nem változik a helyzet, megyek dokihoz. Csütörtökön már amúgy is eléggé megfájdult a nap végére, táncon meg néhány rossz mozdulatnak köszönhetően megint be kellett kötnöm sajnos. A tánc dobott fel egyébként egy kicsit, és hessegette el ezt a "tökömtele" állapotot, ami a héten jött ki. A tegnapi impró előadás ezt tovább javította, és ma is megyek szerencsére, utána pedig pihi. Egyszerűen hulla vagyok, muszáj kipihennem magam végre. És nem nyúlni számítógéphez, ha nem feltétlenül muszáj.:D

10 megjegyzés :

  1. Tük jó lett, és szép fejed van, nem zombi.. :]

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a hajad, ez a fazon tényleg sokat dob rajta!

    VálaszTörlés
  3. jó az új séród, nekem is tetszik! :) az én pasim évek óta ilyet akar az én fejemre csináltatni folyton, de nem hagyom magam (pedig tetszik, de ezt nem lehet összecopflizni és el sem tudom képzelni, h olyan rövid a hajam, h ezt ne tudjam megcselekedni! mondjuk most is kijön alul pár tincs, de ennyire rövid se volt még soha).
    tessék pihenni, a nemkipihent jelzőt nyomban rád biggyesztettem volna magamtól is. (de attól még remélem tudod, h nagyon kedvellek, csak őszinte -és kritikus- vagyok! ;))

    VálaszTörlés
  4. Legyen frufrud! :(
    Nekem most a bal csuklóm fáj, amit nem is használok... :D

    Fel a fejjel, kitartás! :)

    VálaszTörlés
  5. Annyira imádom és irigylem a hajadat! :D

    VálaszTörlés