2012. november 6., kedd

Ljubljana - kézimeccs

Nem tudom, mennyire vagytok vevők az ilyen személyes, "merre jártam" postokra, szóval, ha nem érdekel Titeket, szóljatok, és nem fárasztom magamat se velük.:D Viszont ha kíváncsiak vagytok picit csöpp kis életem vidám, színes kis morzsáira, szívesen megosztok veletek pár képet, ami meg is történt már néhány korábbi postban nemrég, csak még nem tudom, hogy van-e értelme ilyeneket megírni.:) Senkit sem szeretnék untatni.

Nálunk az egész család nagy kézilabda fan. Apum rendszeresen jár külföldre is a szurkolókkal, most kivételesen elmentem vele, pedig egyébként sosem szerettem a kézit, sőt.:D Első meccsnek jó nagy falat.:)

cipőőőők:)




csokibolt





OO


új kabát!!!:D



táskák




:P

Palacsinta! Éjjel-nappal, télen-nyáron, minden országban, városban, mindenhol és mindenkor!

VIP:D



Szóóóval, legyenek ilyen postok?

12 megjegyzés :

  1. legyen még ilyen. Amúgy a képek láttán annyira kedvem támadt utazni....

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon szeretem a személyesebb posztokat a bloggerináktól, és ez is nagyon tetszett!!!! Szóval: Igeeen! LEGYEN!!!! :-DDD

    VálaszTörlés
  3. csini a sapid! :))
    nálunk is nagy a kézilabda őrület, de talán a foci nagyobb :D és talán eljutok a szerbiai női EB-re :)

    VálaszTörlés
  4. Még szép hogy legyenek! :]
    Tök jók a képek, azért a macaronos képnél kissé csorgott a nyálam, utána meg a palacsintásnál is, de hát ez van... A ciciklubbon meg jót röhögtem :D (és azon is, hogy nem húzza alá a helyesírás ellenőrzés :DD)

    VálaszTörlés
  5. Legyenek ilyenek, nekem tetszik. :-) MACARON!!!

    VálaszTörlés
  6. igeeeeeen! :) nyammnyamm palacsintátok, én is ennék most egy forró nutellásat (de lusta vagyok sütni, nemrég értünk haza, így elmenni nem fogunk újra, szóval marad a csokika:))

    VálaszTörlés
  7. A kabátot hol vetted? Nagyon jóóó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:) h&m. volt még keki meg fekete talán

      Törlés