2012. november 14., szerda

Pacman köröm

Ránéztem a nyomdalemezekre, és valahogy most ehhez a kis zabagéphez volt kedvem. A másik kezemen más lett, hamarosan azt is megmutatom, de nem kell mindjárt belecsapni a lecsóba.:)




Amit használtam:
- Essence Ultra strong nail growth activator
- Essence colour&go (138 L.O.L.)
- Essence körömnyomda
- Essence nail art stampy polish (fekete és fehér)
- Essence BTGN fedőlakk


Remélem, tetszik!:)

Egy kis háttérinformáció: Tegnap egy picit elpattant nálam a cérna olyan szempontból, hogy azt hiszem, túl sokat vettem a vállamra, és muszáj egy picit pihennem. Vasárnap Viki postja elgondolkodtatott, hogy én is eszméletlen sok időt és energiát fektetek a blogírásba. Nagyon szeretem, de nem mindig van rá kapacitásom, és egy röpke órára azon is gondolkodtam, hogy abbahagyom. Bár szerintem nem fogom, mert a lelkesedésem nem hagy alább.:D Viszont néha tényleg sok. Nemrég írtam, hogy keddenként imprózni járok, csütörtökön táncra, hamarosan úgy néz ki, sminktanfolyamra is fogok, és alapból dolgozom ugye naponta 8 órát. Általában jó esetben a napjaim úgy érnek véget, hogy 9-10 körül jutok el oda, hogy akkor most azt csinálok, amit akarok, addigra mindennel végzek, blogírás, stb. Szerencsére jól be tudom osztani az időm, de mondjuk ha most lenne egy barátom/párom/fiúm/szerelmem/akárkim, biztos utálna.:D Szóval lehet egy picit hagyom magam levegőhöz jutni, ha sikerül. Csak szeretek írni. És itt fogtam és fejeztem be a p*csogást.:D

Jah és holnap fodrááááász!:D

7 megjegyzés :

  1. A körmöd rohadtjó, a hajadra kíváncsi leszek, és abba ne hagyd papa, mer' rád küldöm azt a baszt, amitől félsz :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor én megkereslek és nagyon nem fogsz neki örülni :D:D

      Törlés
    2. Utána már nem hiszem, hogy keresnél bárkit XD

      Törlés
  2. Szuper lett a köröm, és nehogy abbahagyd a blogírást! Oké, gyere kevesebb poszttal, de ne tűnj el. Legalábbis szerintem sokan hiányolnának :-)

    VálaszTörlés
  3. régen de szerettem ezzel játszani :D

    VálaszTörlés