2012. november 8., csütörtök

Shop - cipő, Avon, pár apróság

A dzsekiket nem fényképeztem le (még), de itt az egyik új cipőm és pár apróság amiket ma vettem/lettek meg.


Essence nyomdalemezek - Rossmann - 499Ft
Essence colour&go - 138 L.O.L. - Rossmann - 499Ft
Essence nail art special effect topper - 12 holo topping, please! - Rossman - 599Ft

Mandarin és kivi 2 az 1-ben sampon és balzsam a selymes és ragyogó hajért
Acai bogyó és shea olaj hajtápláló szuflé
Körömdíszítő ecset és pontozó
Hővédő hajformázó spray

Luxus regeneráló szemkörnyékápoló gél fekete kaviárral
Luxus regeneráló lehúzható arcmaszk fekete kaviárral
Luxus regeneráló hidratáló arcra fekete kaviárral

egy újabb adag minta :)

És a cipőm:) Humanic - 17990Ft

A cipőn nagyon gondolkodtam, eltetettem, és úgy mentem vissza érte. Sok helyen körülnéztem, keresgéltem és egyik sem tetszett vagy tök gagyik voltak. Ez meg szép, egyszerű, jól össze is rakták.:D Amúgy egyáltalán nem az én stílusom, alkalmanként fogom csak hordani szerintem. Tehát egy életen át szolgálni fog, kivéve, ha egyszer elefántlábaim lesznek.:D De remélhetőleg nem. 

10 megjegyzés :

  1. Remélem, a baglyos nyomdát te is úgy szereted majd, mint én :P
    A cipő tök jó, a rúzs mintákra meg kíváncsi vagyok :]

    VálaszTörlés
  2. Úristen 17999Ft a cipő? Ilyet kínaiban is kapsz, kb 3-ad annyiért. Nem azért, nagyon szép, de ha alkalmanként használnád egy kínai is kibírná sokáig..
    Az avon kaviáros dolgokra kíváncsi vagyok, mert rendelni akarok belőle egy maszkot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azért húztam a szám én is. de ahogy írtam, sok üzletben körbenéztem, de ami közel állt az elképzelésemhez, az mind úgy volt megcsinálva, mint az okádat. teljesen összecseszve ragasztóval az egész cipő, a sarkán meg vmi harmatgyenge borítás volt, ami simán lekopik, és egyszerűen gagyik voltak.:/ olyat meg nem akartam

      Törlés
  3. Nagyon szép dolgokat vettél, a cipő gyönyörű!! *-*
    A lakkok és a mintalemezek nayon tetszenek, remélem majd hamar láthatjuk...:))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó dolgokat vettél :)
    Használd őket egészséggel :)

    VálaszTörlés
  5. a cipőőő nagyon nagyon széép! :)

    VálaszTörlés
  6. Sajnos igazad van cipők terén, ha olyat akar az ember ami nincs összegányolva és nem kopik le róla a borítás egy hét alatt akkor az többe kerül. Nekem is gyakran az a bajom hogy egy rendes, csinos nem cifra női cipőt csak a drága kategóriában találok, pedig vennék én olcsóbban is, de ahogy Te is írtad, a ragasztó elfolyva, igénytelen az egész. Sajnos ez van, remélem tényleg sokáig fog jól szolgálni ez a cipő! :)

    VálaszTörlés
  7. De jó a cipő :) azokat a rúzsmintákat elfogadnám :)

    VálaszTörlés
  8. A kövi swatchos rúzsos bejegyzésben írnál ezekről a mintákról? Csak tanácsadó programmal lehet hozzájutni? Ha nem mennyi egy ilyen pici csoda? ^.^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze:) tanácsadónők rendelhetnek ilyet, nekem barátnőm az, és ő szokott szerezni nekem, illetve a héten én is tanácsadónő lettem:D:D nagyon olcsó, kb 20 db 1000Ft

      Törlés