2012. november 24., szombat

Shop - Ikea és még ez az

Tegnap az Ikeában voltam Budaörsön. Imádom az Ikeát. Kár, hogy felénk nincs.:/ A fizetésemnek mondjuk jót tesz, hogy nincs.:D Megmutatom, miket vettem magamnak, kivéve a pöttyös ágyneműt, mert kimostam és éppen szárad, de majd megmutatom azt is.

1990Ft volt, hülye lettem volna otthagyni, bár már tökre nincs helye.:D

Az elmaradhatatlan dobozok...:D


Őt úgy kaptam, Epi.:)

Új egérpad itthonra is.

Ezek pedig már nem Ikea-s dolgok.

Én Győr mellett, Öttevényen lakom, és egyik általánosos osztálytársamtól kaptam most ezt a pólót.:) Szerettem ide járni, szeretek is itt lakni, szóval tökre örültem.:) Köszi!

A múltheti impró előadáson vettem ezt a pólót, jól néz ki.:)


És végül a kiskacsóm. A héten vettem rá ilyen merevítős csuklószorítót, mert egyszerűen muszáj. A munkahelyemen kaptam egy zselés, csuklótámaszos egérpadot is, a héten pedig el kellene mennem orvoshoz megmutatni. Megyek tönkre.:D Szóval nagyon nem szabadna gépeznem...:(

13 megjegyzés :

  1. hát én is tudnék fosztogatni az ikeában az tuti:D tölünk is messze van:( a csuklodnak jobbulást! remélem nincs nagy gond:/

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó dolgokat vettél! Vigyázz magadra Zsófi!! :(

    VálaszTörlés
  3. A cuccok tök jók, Epi édi, de a kezedre most már tényleg nagyon vigyázzál! :(

    VálaszTörlés
  4. De jó, egy szomszéd! :-) azt olvastam, hogy Győr környéki vagy, de hogy szomszéd is :-D ez most kicsit feldobott :-D
    A kis asztalka tényleg kihagytatatlan volt! Kezednek jobbulást, ne halogasd az orvost, úgy csak rosszabb lesz!

    VálaszTörlés
  5. Jaj vigyázz most már a kezedre! :)

    VálaszTörlés
  6. Én pár hét múlva megyek az Ikeába :D annyira be vagyok zsongva, annyi mindent szeretnék :D jájjj előre félek :D

    VálaszTörlés
  7. Jó dolgokat vettél, Epi nagyon cuki. :)
    Vigyázz nagyon magadra és jobbulást a kezednek!

    VálaszTörlés