2012. november 18., vasárnap

Smink és outfit - piros

Most valahogy nem sikerült jobban elnevezni a bejegyzést. Az, hogy pénteki smink, Nektek nem mond semmit.:) Piros szájas elég hülyén hangzik. Az outfit mondjuk nem teljes, csak egy részlet. Na jó, ez a cím, kész pont ennyi, nézzétek meg!:)

Ezek a képek a tegnap postolt fáradt, új hajas képek után készültek. Ezt sikerült abból a fáradt fejből kihozni.:D AZ előző rész tartalmából, aki nem emlékezne a fáradt fejre: http://hard--candy.blogspot.hu/2012/11/fodrasz-utan.html

Már egyszer bevállaltam (de hülye szó) egy ilyen piros szájat, és nem volt vele semmi problémám. Ezek a Max Factor termékek szuperül teljesítenek. Az ajakfilc és a tartós szájfény párosítása csodákra képes. Órákkal később ugyan a szájfény már nem volt meg, de a pirosság szolidan kopott csak és egyenletesen, úgyhogy nagyon elégedett vagyok, és hamarosan szerzek be még ilyen ajakfilceket. Köszönöm!:)


(úgy csináltam, hogy kicsit látszódjon itt is a hajam)

Arc:
- Oriflame Perfecting Face Primer
- Essence stay allday korrektor (20 soft beige)
- Garnier BBkrém (light)
- 3W Clinic púder
- NYX pirosító (06 Peach)
- Catrice Prime and Fine highlighter (010 Fairy Dust)

Szem:
- Urban Decay Primer Potion
- NYX Triple Shadows for Sexy Babe's Eyes Only! (Beanie)
- Coastal Scents 88 Original (barna, vajszín)
- Essence liquid ink eyeliner
- Astor Big&Beautiful BOOM! szempillaspirál
- Essence szemceruza (04 white)
- Miss Sporty szemceruza (002 solid)

Száj:
- Max Factor lipfinity lasting lip tint (09)
- Max Factor max effect gloss cube (11 Spicy Plum)



és a pólóm

Impro előadáson voltam pénteken és szombaton is az első győri impro víkenden. Ezt most alighanem nagy bötűkkel kellett volna írni.:D Nagyon szuper volt, jöttek társulatok Pestről és Pécsről is, rengeteget nevettünk, pénteken pedig kihívtak a "párválasztó show"-ba.:D Ha felkerül a videó, megmutatom Nektek.:) Nagyon szuper volt. Vettem pólót is, amit láthattatok ma facebookon, és a második kitűzőm, amit instagramon.:D

Kézfronton az a helyzet, hogy tegnap már magában is fájt, lüktetett mozdítás nélkül a csuklóm, úgyhogy ha jót akarok magamnak, hamarosan elmegyek orvoshoz vele.:/

8 megjegyzés :

  1. Jó lett, olyan minimál, de pont ettől csodás, és nagyon szép a tushasználatod :)
    Nekem a bokámmal van hasonló dolog, mint neked a kezeddel, de nekem néhány éve volt szalagszakadásom, amiatt fájhat, bár nem tudom most mitől, mikor eddig meg nem. No mindegy, jobbulást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. elvileg időjárás változástól is fájhatnak így a testrészek, lehet h az

      Törlés
    2. De már olyan régen volt, és eddig is változott az időjárás, mégsem fájt, szóval ezért nem vágom :D Nekem is be van most kötve, de remélem mindketten hamar rendbejövünk :)

      Törlés
    3. hajjajj:/ hát jobbuljunk meg minél előbb!

      Törlés
  2. Hú de jó színű a szád :]
    Sose próbáltam még ajakfilcet, szóval ideje lenne :D (bár előbb a folyékony rúzst akarom majd kipróbálni)

    A kis kacsódnak meg jobbulást, és tényleg ne szórakozz vele, csak rosszabb lesz :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igyekszem vigyázni:) a "mi van a táskámban?" post első darabja a fásli lenne:D

      Törlés
  3. régebben nem volt picit vastagabb a szemöldököd? Nálam ez már-már a túl vékony határát súrolja. nem is annyira az egész, a 2. felénél látható ez inkábbb csak, az eleje még jó. (persze ha neked ez tetszik és egyébként is ilyen volt, akkor bocs, nem szóltam.)
    asszem ugyanazt az ajakfilcet kaptuk a bloggertalin, rajtam túl eprespiris, múltkor némileg letörölgetve azért kimerészkedtem benne az utcára, de hazaértem után a pasi újfent beszólt, h mi ez a szájkence, mossam már le. :)) amúgy nekem is tetszik, még az illata is bejön, de csak rózsaszínest láttam max. a boltban, filóztam picit a legvilágosabb megvásárlásán, de végül otthagytam. félek, h túl razsa lesz. de majd ha te veszel, lelkesen nézem a tesztet és hátha épp valami olyan lájtosabb színre nevezel be, ami nekem is szimpi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. dede, vastagabb volt sajnos. a véletlen műve, hogy így alakult, meg igazából a jobb oldali defektes (de ezt csak halkan mondom:D). próbálom visszanöveszteni, de mindenfelé akarnak nőni a szálak, csak a megfelelő irányba nem:D

      Törlés