2012. november 10., szombat

Szürke-fehér mintás köröm

Nagyon ki szerettem volna próbálni az új nyomdalemezeket, és a csillagos mintát választottam belőle először, de a francért sem akarta a gumis nyomda olyan jól felvenni, hogy látszódik a minta, úgyhogy jött a PlanB, a szitakötő és a virág. Érdekes módon a jobb kezem jobban sikerült.:D



Amit használtam:
- Essence ultra strong nail growth activator
- Catrice ultimate Nail Lacquer (620 Captain Sparrow's Boat)
- Essence körömnyomda készlet
- Essence nail art stampy polish (001 stamp me! white)
- Essence BTGN fedőlakk


Remélem, tetszik, ha már nekem nem.:D

Egy apróságot megosztok veletek! A héten eléggé rottyon van a kezem. A sok gépezés betesz neki, és nem mondom, hogy ínhüvelygyulladás, mert nem volt még talán olyanom, de alighanem az van kialakulóban, tehát marhára nem kellene most irkálnom és gép előtt ücsörögnöm egész nap. Persze dolgozni meg kell, és nem is akarok betegszabit. Igyekszem pihentetni a kis kacsóm annyit, hogy ez a blogot még csak hírből se érintse. Ennyi!:)

9 megjegyzés :

  1. nagyon jó manikűr lett, eddigi kedvencem tőled :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszik :]
    Főleg a virágos, de a szitakötő is azért :P
    (nem kötekedésből, de az nem Plan, e nélkül?)

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik! A kezednek meg jobbulást! :D

    VálaszTörlés