2012. november 26., hétfő

TAG - Körömlakkok és én

Megláttam... Hát mondom, ezt pont én ne töltsem ki?:D Valamikor írtam már, hogy azért a körmözés talán közelebb áll hozzám, mint a smink, mert olyan 14 évesen kezdtem el talán festeni a körmeim, és 17 évesen álltam neki mindenféle mintákat is pingálni rájuk.

Hány darab körömlakk van a gyűjteményedben?
:D:D:D Nemrég nekiálltam megszámolni, de azóta vannak újak. 120-130 lehet talán, majd nekiülök még egyszer.:)

Anno ezt én soknak gondoltam... :D Lassan lesz egy ápdét post

Melyik márkából van a legtöbb lakkod?
Szerintem Essence. Olcsó, és ahhoz képest egész jók (kivéve ezek az új colour&go-k). Ameddig bírják, annyi  idő alatt meg is unom igazából.

Melyik szín van többségben?
Talán a rózsaszín és a kék árnyalatokból lehet a legtöbb.


Van olyan szín/finis ami még nincs a készletedben?
:D Most így azt mondom, hogy nincs, de ha van, csak idő kérdése és a gyűjteményem része lesz. Vagy azért nincs, mert nem tetszik.:)

Melyik az a körömlakk, amit a legjobban szeretsz?
Még megsértődnek a többiek...:) Talán a colour&go lime up!, ami most ugye L.O.L. művésznéven fut. Imádom a limezöldet.


Van olyan körömlakkod, amiről ha meglátod, az jut eszedbe, hogy "ezt miért nem dobtam még ki"?
Nehezen válok meg dolgoktól. Szerintem olyan van, ami megérett a kidobásra, de nincs szívem kihajítani.

Hogy állsz a Franken lakkokkal? Csináltál már saját körömlakkot?
Nem csináltam, eddig nem éreztem szükségét, bőven elvagyok azokkal, amik vannak.

Ha saját lakkot készítesz/készítenél, a véletlenre bíznád vagy megpróbálnál egy olyan árnyalatot kikeverni amire már régóta fáj a fogad?
Természetesen megpróbálnék egy olyat csinálni, amit rég szeretnék.

Kedvenc alaplakk?
Elég gyakran váltogatom, próbálgatom, hogy melyik jobb a körmeimnek.

Kedvenc fedőlakk?
Essence BTGN fedőlakk, nem is kérdés.

Melyik a legdögösebb lakkod?
Hm, van egy fényes piros és több fényes sötétkék, talán ezek a legdögösebbek.


Nyomdázott vagy kézzel festett minták?
Mindegyiket ugyanúgy szeretem. A nyomdázás egyszerűbb, gyorsabb, de vannak minták, amiket nem tudok vele megoldani. Nagyon szeretek kézzel festegetni, van hozzá türelmem.


Strasszkövek vagy csillámok?
Csillámokat talán többször használok, mint köveket, utóbbi nem annyira illene hozzám szerintem hétköznapokon.

Mi a kedvenc kéz/körömápoló terméked?
Hm.. Nem is tudom, nincs ilyen szerintem.

"Meztelennek" érzed a kezeid ha nincsenek kifestve a körmeid?
De még mennyire.

a körömlakk öltöztet ;D

Melyik a kedvenc díszítőd/eszközöd/technikád?
A pontozó egy nagyon hasznos kis cucc, kár, hogy nincs belőle nagyon sokféle méretűm.:/ Szeretnék valamikor netről rendelni, de félek, hogy rákapok az ebay-ezésre.:D Meg ecseteket is szeretnék.:)

Amit még nem próbáltál, de a közeljövőben szeretnéd:
Az olyan márványos körmök, amihez víz kell. Biztos tudjátok, mire gondolok. Arra még sosem tudtam magam rávenni.

Milyen körmös terméket vásároltál legutoljára?
Az Essence kétvégű pontozóját és lakklemosót.


Volt már olyan, hogy megfogadtad, hogy nem veszel egy darabig körömlakkot? Sikerült betartani?
Inkább azt fogadtam meg, hogy semmi sem veszek. Körömlakkokat szerintem most agyba-főbe vásárolok, de nem bánom, mert igazából nagyon drágát sem veszek általában, meg a lakkjaimat aztán tényleg használom.

Hogy neveznéd a körömlakkokkal való kapcsolatodat? Hobby, függőség, pillanatnyi szeszély, szenvedély, szerelem?
Hobby, szenvedély, szerelem. Valami, ami átsegített a körömrágáson és ki tudom benne magam élni.:D

4 megjegyzés :

  1. Ez a fényes piros tényleg jól néz ki, milyen márka?

    VálaszTörlés
  2. Én meg imádom a manikűrjeid :P

    VálaszTörlés
  3. Az utolsóval én is így vagyok :) én is leszoktam a körömrágásról!

    VálaszTörlés
  4. Úgy látom, nemcsak türelmed, hanem kézügyességed is van a különböző mintákhoz! :) Az én művészetem sajnos a párducminta pöttyögetésében kimerül... :D

    VálaszTörlés