2012. december 31., hétfő

Au revoir 2012

A második szilveszterét éli meg a blog, aminek nagyon örülök. A lelkesedésem nem apad, sőt, szeretnék 2013-ban még többet kihozni az oldalból és még többet hozzátenni. Tavaly egész szép zárópostot sikerült összehoznom, úgyhogy követem annak a tematikáját.:) Akit érdekel ITT megnézheti.

Tavaly végigfutottam egy listán, hogy mik voltak a 2011-es év legjobb dolgai. Végigfutok ezen megint, bár nem biztos, hogy mindenhez tudok mit írni.:D

2012 legjobb...

- napja: A szülinapom most nem sikerült valami jól. A legjobb talán az általánsos osztálytalálkozóm napja volt több okból is. Eleve nagyon sok sikerült, utána sokan elmentünk bulizni, és akkor sikerült akkorát szórakoznom, táncikálnom, amilyenre már nagyon rég vágytam. Plusz jóban lettünk egy volt osztálytársammal, Petrával, aki mostanság sok mindenben hozzám hasonló cipőben jár, szóval könnyen megtaláltuk 10 év után a közös hangot, azóta is tök jóban vagyunk vele meg egy barátnőjével, aminek én nagyon-nagyon örülök.:)


- döntése: Az év nagy része nem telt túl jól, de valamikor nyáron úgy döntöttem, hogy igenember leszek, és megyek, amerre látok, még ha nincs is annyira kedvem hozzá. Elkezdtem szeptemberben swing boogie táncra és imprózni járni, bár utóbbi kicsit elmaradozott mostanság, mindegyik nagyon jó döntés volt. A legjobb talán ez az igenember elhatározás a döntések közül. Nagyon sokat ültem itthon önszántamból az elmúlt években, ideje volt kibújni a burokból.

- vásárlása: Szerintem az új laptopom lesz ennél a pontnál a befutó. Nagyon kellett már egy bivalyerős, okos, gyors gép, és nagyon elégedett vagyok eddig ezzel.:)

- eseménye: Idén nem voltam nyaralni megint, de jártam sokat Pestre dolgozni rendezvényekre és forgatásokra, amiket nagyon szeretek. Voltam mini találkozón tavasszal Balatonfüreden, az is jó volt, buliztam Pesten Krisztiékkel. Ezek mind jók voltak.:) Jah, meg a bloggerina találkozó is jó volt!:)


- változása: Tavaly azt írtam, hogy fogytam elég sokat. Abból szerintem szedtem vissza, de megint mehetett le belőle, mert mostanában többen említették meg, hogy fogytam. Az elmúlt 2 hónapban nagyon ráálltam arra, hogy mozogjak, szinte naponta tornázok valamit. Az elmúlt hetet leszámítva, mivel ugye beteg voltam/vagyok.:) De ez egy nagyon pozitív változás.
Ami még változás, és a számat húzva írom le, mert elég személyes, hogy kb. március óta vagyok egyedül, ami részben jó, mert végre foglalkozom magammal is, párkapcsolatban mindig begubózok és a másikra koncentrálok nem a mindenkire a mindenhol.:D
És ami egy nem túl szívet melengető változás, hogy nyáron elvesztettem az utolsó nagyszülőmet is, ami nagyon-nagyon-nagyon levert akkor, írtam is akkoriban, hogy vannak gondok, csak nem reklámoztam az okát. Hát ez volt.

- kajája: A palacsinta örök!

- meglepetése: Talán, hogy az OKJ-s papír kiosztó akármilyén kaptam könyvet.:D Na, azon nagyon meglepődtem.:D

- váltása: Az életmódváltás a több mozgással. A laptopom leváltása. És hogy végre magammal foglalkozok.:D Jah, és kapott a blog egy domaint, hamarosan költözünk!:)

- ajándéka: Hm. Most nagyon nem is jut eszembe semmi. Barátnőmtől, Zsófitól kaptam most karácsonyra egy Android plüsst, ez azt hiszem a kedvenc ajándékom, rég szerettem volna és nagyon tetszik. Ilyen, amikor figyelnek az emberre és fél évre megjegyzik, hogy egyszer valami elhagyta a száját.:) Köszi Pufi!

- sikere: Ez a pont tavaly nem szerepelt, de most muszáj volt hozzácsapnom, mert az önéletrajzom szempontjából sikeres évet zárhatok. Befejeztem ezt a sulit is, nem is rosszul. Ottmaradtam a gyakorlati helyemen dolgozni, amit ugyebár imádok. Január végén költözünk az új irodánkba, az új játszótérre, alig várom.:) A blog is szépen fut, nem lehet okom panaszra. Plusz web-programozó lettem.:)

És amit a 2013-as évben szeretnék elérni,...

- elvégezni a sminktanfolyamot, amit ha minden igaz, januárban kezdek is.:)
- még több videót csinálni és javítani a blogot, amennyire csak lehet.
- minél több helyre eljutni.
- még több embert megismerni.
- elmenni nyaralni.
- összehozni egy szuper szülinapot (Amsterdamot beszéltünk...:D).
- lévén, hogy 25 éves leszek, itt az ideje szerezni egy macskát.
- minél többet mozogni és egészségesebben élni.
- sokat szórakozni.
- venni egy új biciklit.

A blog

Tegnap kicsit változtattam a külsőn, ez még szerintem nem végleges, főleg a fejléc, szeretnék egy újat, de még nem találtam ki, milyen legyen.


Statisztikák



A nézettséggel szinte maximálisan elégedett vagyok, lehetne persze több is, de nem baj. Ebben a hónapban nem olyan szépek a számok, nem tudtam annyit postolni, mint máskor. Mondanám, hogy pihentem, de ez nem igaz.:D Most a betegségem alatt voltam kényszerpihenőn, ez már kellett.:)

A számok jelenlegi állása:
Postok: 580
Feliratkozók: 657
Like-ok: 531

Köszönöm mindenkinek!


Kívánok mindenkinek nagyon szuper szilvesztert
és olyan 2013-at, amilyet megálmodott magának!
Teljesüljön minden vágyatok és álmotok,
legyetek boldogabbak, jobbak, szebbek, okosabbak,
mint 2012-ben!

Találkozunk  2013-ban!:)

7 megjegyzés :

  1. Kívánom, hogy minden vágyad teljesüljön! Off téma: múltkor a dm-ben gondoltam rád, most épp a Sofix termékek láttán :D
    Boldog Újévet! :]

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó kis összefoglaló poszt lett, öröm volt olvasni (néhány szomorúbb részletet kivéve persze). Kívánom, hogy teljesüljenek a kitűzött célok, teljesen korrektek, szerintem menni fog! :) Gyere Amszterdamba! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:) megyeeek! április 30 a szülinapom, úgy hallottam nagy buli van arra aznap:D

      Törlés
  3. Kvíánom, hogy minden terved jöjjön össze, de főleg asminkes suli és a macsek!

    VálaszTörlés
  4. remélem minden dolog, amit kitűztél magad elé sikerülni fog és csudijó év lesz a 2013 :)
    (roni)

    VálaszTörlés