2012. december 2., vasárnap

Barnarancs "eltolt" körmök

Eltolt... Jobb szót nem tudok rá.:D Egy kedves barátom/kollégám inspirálta ezt a körmöt. Az ő szobája van úgy kifestve, hogy minden fal más színű, de nem a sarkoknál ér véget a festés, hanem van egy ilyen kis eltolódás. Nem szeretem egyébként a barna színt, pláne narancssárgával, de gondoltam, ha már nála is ezek a színek, nálam is ezek lesznek, úgysem használom a barna lakkjaim.



Amit használtam:
- Essence ultra strong nail growth activator
- Catrice ultimate Nail Lacquer (895 I Am A Lob-Star)
- Catrice ultimate Nail Lacquer (710 Dulce & Havanna)
- Essence pontozó
- Essence BTGN fedőlakk


Remélem, tetszik!:) 

Kis helyzetjelentés:
A napokban/héten nagyon rossz blogos vagyok, viszont úgy egy órája befejeztem átmenetileg a honlapot, amin dolgozom jó egy hete. De igazából még van vele munka, úgyhogy valószínűleg a héten is rossz blogos leszek.:/ A kezemért aggódóknak mondom, hogy egész jól viselte szegény a hetet, a táncot is kihagytam (sajnos:( ), szerintem ez jót tett neki, pedig helyette dolgoztam, szóval nem tudom..:D De a héten megyek dokihoz vele! A kéz masszírozós tippet nagyon köszönöm, szerintem az is segített! A héten szerintem majdnem minden nap 10-12 vagy annál is több órán át használtam, de szerencsére magában nem fáj jelenleg.  Egy kis kulisszatitkot is elárulhatnééék. De azt hiszem inkább még nem.:D Na sziasztoook!

4 megjegyzés :

  1. Nem rosszindulatként, de nekem nem tudom miért, kancsiság jutót róla eszembe.De nagyon jól sikerült.:D

    VálaszTörlés
  2. A körmöd tetszik, a kezednek örülök, hogy jobb, csínján bánj vele ezután is!
    Viszont az utolsó mondatodért, hát kabbe :DD

    VálaszTörlés