2012. december 29., szombat

Bella oggi körömlakk

Már ideje volt írni róla.:) Egy nagyon kedves barátnőmtől, Petrától kaptam. Egészen Portugáliáig utazott érte, bizony!:D Nem volt még ilyen lakkom, nem is hallottam róla szerintem, viszont nagyon szeretek ismeretlen, új márkákat kipróbálni, pláne külföldről, úgyhogy innen is köszönöm még egyszer!

Bella oggi lo smalto



A dizájn szerintem abszolút jó, egyszerű, semmi giccs. A kupak nagy, de kényelmes a fogása. Az ecset lapított, amiről már sokszor elmondtam, hogy nagyon szeretem. Nem is túl vastag, úgyhogy még jobb. Az árnyalat nevét vagy kódját sajnos nem találtam meg, úgyhogy nem tudom megmondani. Lehet én vagyok a béna.:D


Ez egy metál fényű lila árnyalat, barátnőm magának rózsaszín vett, az is nagyon szép. Elsőre azt hittem, mágnesezhető lakk, mert ha megnézitek az első képet, látni, hogy a lilával keveredik ezüst is, ami a körmökön egyébként nem látszik, de az üvegben nagyon látványos. Két rétegben tökéletesen fed, de egyben se kutya. Lakkozásnál vigyázni kell, hogy szépen fessünk, mivel csíkoz, ahogy általában a metál fényű lakkok. Elég tartós, talán olyan 4-5 napot kibírt, ha jól emlékszem. Pár nap után fényképeztem le, a kopás teljesen diszkrét, nem pattogott le, csak a végek kezdtek kopni kicsit.


Ha belebotlanátok valahol, bááátran vegyétek meg, én azt mondom!

5 megjegyzés :

  1. Gyönyörű színe van! :) Én amúgy is nagyon szeretem a metál finisű lakkokat. ^^ A kopás pedig valóban nagyon minimális, észre sem vettem, míg fel nem hívtad rá a figyelmet. ^^

    VálaszTörlés