2012. december 5., szerda

Bourjois lakk - Macaron

Az első Bourjois lakkom, pedig már elég rég szemezek velük, de minden árnyalattal úgy voltam, hogy ilyenem már úgyis van, szóval kerestem az igazi elsős. Ám egyszer csak megkeresett a Szépségtrend, hogy nincs e kedvem együttműködni velük. Dehogy nincs.:) Választhattam egy terméket, és mivel az utóbbi időben a lakkok felé húz a szívem, mellette döntöttem végül.

Bourjois 10 days - 25 Macaron - szepsegtrend.hu - 1800Ft 1590Ft


Amit a honlapon írnak róla:
"- Tartós körömlakk
- Magas polyvinyle koncentráció, mely extra ragyogást és tartósságot biztosít
- Magas fényű, gyantával dúsított formula
- Könnyű használat"


Az üvegen nincs semmi érdekes, a kupakjának viszont nagyon furcsa alakja van, mert a felső része teljesen lapított. Jól néz ki. Nem is tudom, mire emlékeztet. Összességében szerintem szép és igazán különleges. Ami a legérdekesebb a külsőségekben, az az ecsete. Sosem láttam még ilyet, meg is lepődtem, és bénáztam is picit vele elsőre. Lapított, amit ugye én nagyon szeretek, és ferde! Először kérdőjelek jelentek meg a fejem felett, hogy akkor ezt most hogy csináljam.:D De aztán rájöttem, hogy egyáltalán nem nehéz kezelni, sőt, kifejezetten jó ez az ecset fej, főleg mert én pl. szeretem, ha a körmöm teljes felülete mindenhol szépen ki van festve. A vékony, lapos ecsettel, plusz a ferdén vágott végének hála, könnyű elérni a köröm széleit is. Persze egy kis gyakorlás nem árt.:) Elég kicsi, ennek ellenére kellő mennyiséget vesz fel.


A szín az üvegben sokkal visszafogottabbnak tűnik. Inkább pasztell felé hajlik az én szememnek, a körmökön viszont kifejezetten rikító. Egy igazi szuperszép Barbie-s rózsaszín. Ha az üveget közelről szemléljük, apró csillámokat is találunk benne, de ezek felkenve már nem látszanak. A végeredmény, ahogy ígérik, tényleg szép ragyogó. A fedése egy rétegben sem rossz, két rétegben pedig tökéletes. Tartós körömlakk elvileg, nálam olyan 3-4 napot bírt körülbelül. Utána a körmeim sarkainál elkezdett lepattogni, de ugye a gyenge kis körmeim miatt tartósságban nem igazán vagyok mérvadó, ezt már elmondtam párszor.:)


Összességében egyáltalán nem rossz termék. Szép színek közül válogathatunk, az ecsete kis megszokás után nagyon jól használható, két rétegben remekül fed, és a tartósságra sem lehet panasz.

A terméket a szepsegtrend.hu-tól kaptam tesztelésre, ami természetesen semmiben sem befolyásolja a véleményem.

4 megjegyzés :