2012. december 22., szombat

Első karácsonyi ajándékok

Nagyon szépen köszönöm ezúton is! Nagyon szuper "kis" csomagocskát kaptam. Esküszöm, egy élmény volt kibontani.:D A Douglas doboznak már alapból örültem, mert nekem ilyen nincs, imádom a dobozokat és ez marha jól néz ki.:D Kicsit beteges, nem?:D Aztán minden egyes kis apróság egyenként be volt csomagolva.:) Na de mik?




fürdősó:)


<3

<3<3<3 zabájjammeg:D


már ideje volt egy ilyennek is, mindig száraz a kis kacsóm

véééhhhgre veled is találkozom

OO

ezeket a ceruzákat immmmádom!

Telitalálat!:) :*

17 megjegyzés :

  1. Mennyi jóság :]
    A testvajra nagyon kíváncsi vagyok.

    VálaszTörlés
  2. Awww igazi kincsesláda, nagyon irigykedem most! :O

    VálaszTörlés
  3. Hiszed vagy sem, én is a dobozt szúrtam ki először, hogy mennyire jó :D
    A két Balea csomagos az arcpakolás? Örülnék amúgy majd teszt-bejegyzéseknek ezekről is :)

    VálaszTörlés
  4. Hú micsoda csomag! Szuper dolgok voltak benne, tesztelésre fel! :D

    VálaszTörlés
  5. Wow, jól telepakolták a dobozkát! :) Na akkor küldheted is át nekem, köszi! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  6. De jó! Ez olyasmi kezdeményezés, mint a külföldi Beauty Box? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem, barátnőmtől kaptam:)

      Törlés
    2. És hol lehet olyan barátnőt kapni, aki ilyesmit ajándékoz utána az embernek? :D

      Törlés
  7. Wow! Te nagyon jó lehettél ebben az évben, hogy ilyen tuti csomagot hoztak Neked az angyalkák. :D

    VálaszTörlés
  8. A testvaj felpiszkálta a fantáziámat :) Ilyen doboz-perverzióm nekem is van, én konkrétan gyűjtöm a szép, igényes dobozkákat :)

    VálaszTörlés