2012. december 12., szerda

Fűzős köröm - VIDEÓ

Na, el is készült az első.:) Igyekszem felpörögni, most, a karácsonyi időszakban jobban fog menni szerintem (vagy nem). Még nem egészen olyan a videó, mint szerettem volna, plusz izgultam is picit, nem is vagyok elégedett a végeredménnyel, de majd közben szépen rájövök, hogy mi hogyan lesz jobb.:) Ez most így sikerült, fogadjátok szeretettel!



Amit használtam:
- Essence ultra strong nail growth activator
- Essence colour&go (106 free hugs)
- Essence colour&go (43 where is the party?)
- Essence nail art stampy polish (fekete, fehér)
- Essence BTGN fedőlakk


Remélem, tetszik azért!:)

9 megjegyzés :

  1. Szerintem tök jó lett a videó, lehetne máskor is! :)

    VálaszTörlés
  2. Igen jó lett, egyetértek, még sok ilyen jöhet :P

    VálaszTörlés
  3. tök jó lett a manikűr is és a videó is. :) legyen még sok ilyen. ilyen körmöt már én is akartam csinálni, csak mindig lusta vagyok hozzá :D

    (amúgy mi megy zene a videó alatt? tökre tetszik) :)
    (roni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kimbra - limbo, az egész album jó szerintem :)

      Törlés
  4. hogy ennek az essence lakknak milyen szép színe van(pink)!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is tiszta szerelmes vagyok belé, de másnap már le is pattogott :/

      Törlés
  5. szuper köröm, a video nagyon profi, a zene is jo! máskor is lehet ilyen. :)

    VálaszTörlés