2012. december 20., csütörtök

Inglot AMC Lip Gloss

Hjaj, rég volt már ilyen bejegyzés, de talán az ünnepek és a szabim alatt végre kicsit behozom magam. Legalább is nagyon remélem. Örülök, hogy ennek ellenére sem fogyatkoztok, sőt.:) Szóval köszönöm mindenkinek a türelmet és a megértést!:) És Krisztinek köszönöm a közreműködést, hogy ez a szájfény az enyém lehessen.:)

Inglot AMC Lip Gloss - 541
Itt nézhetitek meg a másik árnyalatot!



A dobozán színesen fénylik a felirat, ha csak megláttam volna egy üzletben, engem ezzel már megfogtak volna.:D Maga a tubus is szerintem nagyon jól néz ki a minimál dizájnnal. Az alján kis matricán tüntették fel az árnyalat számát, amit a dobozon is megtalálunk. Sajnos fantázianév nincs. A másik AMC szájfényhez hasonlóan ennek is eszméletlenül finom illata van édeskés, cukorkás és elég erős. A csomagolás nagyon minőségi. Az applikátor hagyományos, mint a legtöbb szájfénynél, semmi extra. Az én kis számhoz kellő mennyiséget vesz fel, ha ütősebb eredményt szeretnénk, érdemes még egyszer megmártani. Egyébként ennek azért kevesebb színe van magában, mint a másiknak, mégis ez a kék fénylés valahogy jobban látszik szerintem szájon, mint a másiknál a színkavalkád. Ömézin.:D





Igazából egy majdnem szimpla átlátszó szájfényről van szó, aminek adott fényviszonyok mellett nagyon durva kék fénye van. Nappali fényben lilás beütés, vakuval inkább neonkék, de ha csak a tubust nézzük, sárgának is tűnik. Nem érdekel, mennyibe kerül, nekem az összes kell.:) Az illatát már írtam, hogy ennek is édeskés, olyan, mint egy savanyú cukorka, íze viszont nincs. Ezzel is ugyanúgy vagyok... Imádom! Gyönyörű! Oda vagyok érte, szerelmes vagyok belé, és kb. ezek a szájfények a legszebbek, amiket valaha láttam a kozmetikai/szépség blabla világban.:D


Hogy ajánlom-e? Hogy a fenébe ne ajánlanám, a legszebb a világon!:D

3 megjegyzés :