2012. december 25., kedd

S-he holo lakk

Igggazi retinapetting. Gyönnnnyörűűű! A képek közel sem adják vissza, hogy mennyire szép, menjetek be a DM-be és nézzétek meg!

S-he stylezone nail polish - 155



Egyetlen S-he terméket sem vettem a dizájnváltás óta, régről elég sok lakkom van, nagy részüket kifejezetten szerettem, mert pl. a piros és a kék egy rétegben is tökéletesen fedtek, nem is drágák és szuper színekben lehetett őket kapni. Nézegettem a lakkokat, de valahogy egyikről sem éreztem, hogy szükségem van rá, főleg mert ritkán találok olyan árnyalatot, amire szükségem lenne.:)

Szóval nagyon kapóra jött ez az ajándék. Rég nem néztem a felhozatalt, ezért nem is találkoztam ezzel a lakkal sem. Elég nagy hiba lett volna pedig kihagyni a kollekciómból egy ilyen darabot.:D A szögletes dizájn különben tök praktikus. Sok ilyen lakkom lenne, olyan szépen be tudnám sorakoztatni őket egymás mellé. Szeretem, amikor dolgok tökéletesen passzolnak, pl. az egyforma nagyságú könyvek.:D Ez is biztos valami dili... Nem kelt gagyi hatást, de elég fiatalos szerintem a külső. Az üvegcse 10ml lakkot tartalmaz, ami szerintem untig elég. Az ecset hengeres kialakítású, de jól használható.


A lakk állaga megfelelő, jól használható. Két rétegben tökéletesen fed, majdnem egy is elég belőle. A csomagolás szerint gyorsan szárad, de szerintem ez nem igaz. Az Essence BTGN fedőlakk viszont segít rajta.:) A szín... Gyönyörű! Alapból egy sötét rózsaszín lilás beütéssel, tele holo csillámokkal. Eszméletlenül szééép! Az üvegben valamivel szebb, mint körmön, de körmökre kenve is teljesen látszik a holo effekt. Nagyon szép tényleg. A tartósságra sem lehet panasz. Csütörtökön kentem fel és tegnap kellett lemosnom. Vasárnap estére pattogott le belőle a körömvégeknél, de nekem ugye gyengék a körmeim és most picit hosszabbak is voltak.



Csak ajánlani tudom. A száradási idő Essence fedőlakkal gyorsítható, kellően tartós, és ezért a végeredményért még akkor is megérné megvenni, ha nem lenne kielégítő a minősége. De mivel nincs vele semmi komolyabb baj, szerintem nagyon jó vétel.

9 megjegyzés :

  1. Wow - magamtól ezt sosem vettem volna meg, de így határozottan megjött a kedvem hozzá!

    VálaszTörlés
  2. Az első mondattal ki is ütöttél. :D

    VálaszTörlés
  3. Valóban gyönyörű már a képeken is, el tudom képzel ni, milyen lehet élőben! :)
    Ne is tudtam, hogy a S-he már holo lakkokat is forgalmaz. Holnap tiszteletemet teszem a DM-ben, azt hiszem. ^^

    VálaszTörlés