2012. december 28., péntek

Szombat esti smink

Bulizni indultunk, bár hármunk közül igazából végül senkinek sem volt kedve menni, neeeem baaaaj.:D Azért jól éreztük magunkat. Aznap már kapart kicsit a torkom, meg kedvem sem volt ugye menni, ezért olyan sminkecskét akartam csak maximum csinálni, amit könnyen le tudok mosni, amikor hazaérek. Sikerült!;)



Arc:
- Oriflame Perfecting FacePrimer
- Garnier BBKrém
- 3W Clinic púder
- NYX pirosító (Angel)
- Catrice Prime and Fine highlighter (010 Fairy Dust)

Szem:
- Urban Decay Primer Potion
- Maybelline Eyestudio (05 carbon frost)
- Coastal Scents 88 Original (vajszín, szürkésbarna a szemöldökre)
- Sleek i-Divine ultra mattes V2 Darks (Noir)
- Max Factor False Lash Effect

Száj:
- NYX Lip Smacking Fun Colors (602 Sash)
- Essence holografics (02 holoberry)




Facebookon olvashattátok, hogy beteg vagyok. Sajnos emiatt nem igazán sikerül behoznom magam az ünnepek alatt, viszont legalább a kezem is pihentetem, meg anyukám rágja egy ideje a fülem, hogy ki kellene már pihennem magam (és milyen igaza van:D). Csak hogy a pozitív oldalát nézzük a dolognak.:D Sajnos az elmúlt pár napot vízszintesen töltöttem főleg gyógyszereket és teát tömve magamba. Megfáztam eléggé, ma szerencsére már csak hőemelkedésem volt, bár a kimerítő köhögés miatt a mai napot sem mondanám jobbnak, de végre tudtam aludni jáhú.:D Úgyhogy azt hiszem, alakul, és nem kell lemondani a szilveszterről.

5 megjegyzés :

  1. úúú, az a nyaklánc ^^
    Jobbulást, de már tényleg, ez nem jó így, eddig a kezed, most meg lebetegszel, most már javulj meg! :]

    VálaszTörlés
  2. Üdv Sorstárs! Én is már kifeküdtem a lázat, most a hangom lett vicces - ha holnapra elmegy, legalább lesz 1 jó napja a páromnak :D
    Jobbulást! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés