2013. január 13., vasárnap

Aston körömlakklemosó

Egyik barátnőmtől kaptam ezt a lakklemosót. Ilyennel még nem találkoztam, és ugyebár szeretek újdonságokat kipróbálni, szóval ez is kapóra jött, köszi Manci!:)

Aston Nail Polish Remover - Red Strawberry 


Az ötlet egy ilyen lemosóra nagyon jó, a hasonló, de szivacsmentes Essence lemosót is jónak tartottam, azt leszámítva, hogy eszméletlenül kiszárította a körmeimet. Ez annyival másabb, hogy találunk benne egy lyukas szivacsot, és abba kell dugdosni az ujjainkat. A szivacsból csavarni lehetne a lakklemosót, és látszik is, hogy azért áll az üvegben rendesen a folyadék. Az enyém epres lemosót tartalmaz, valamennyire érezni is utána kézen a jó kis műanyag eper illatot. A kupak nagyon jól, biztosan rácsavarható, úgyhogy nem kell félni a kifolyástól. Én postán kaptam ráadásul, szóval állíthatom, hogy szuperbiztos!:D


A teljesítménye részemről kifogástalan. Kicsit áztatjuk az ujjunkat, megforgatjuk, beletörölgetjük a szivacsba és tádám, eltűnt a lakk. Nem szárította ki a körmeim, mint az Essence, pedig tartottam tőle. Ami a bajom vele, hogy a szivacs mállik szét egy kicsit, és a tíz körmöm lemosása után darabkák potyogtak le belőle. Meg ahogy elnézem, pár alakalom után nagyon koszos lesz a szivacs, főleg ha sötét lakkot mosunk le vele. Bár akár ki is lehet mosni, újra feltölteni lemosóval, talán kísérletezek ezzel később, mert egyébként meg elég hasznos kis dolog.


Az én tetszésemet elnyerte. Nem szeretek a lemosással bajlódni, és ez megkönnyíti valamennyire az ember dolgát, csak dugdosni kell az ujjunkat.:D

8 megjegyzés :

  1. Uhh, ez a körömlakklemosó még eyecandy is a tetejébe! :) Hol lehet ilyet kapni? Azonnali must have! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajna nem tudom, de bízom benne, hogy idekukkant az a leányzó, akitől kaptam:)

      Törlés
    2. nekem is van epres és nagyon szupi sőt més növeszti is a körmöt legalábbis én az enyémen ezt tapasztaltam és én 350FT ért vettem 2 db -ot :)

      Törlés
    3. nekem is van epres és nagyon szupi sőt més növeszti is a körmöt legalábbis én az enyémen ezt tapasztaltam és én 350FT ért vettem 2 db -ot :)

      Törlés
  2. én Bp-en a One Euro Shop-ban vettem egyszer zöldalmásat:)

    VálaszTörlés
  3. Én is Euro-s boltban vettem,kb 300ft-ért,talán fél éve. Épp tegnap cseréltem benne ki a szivacsot,mert nagyon szétment és szinte már fekete volt. Sima mosogatószivacsot tettem bele,meg körömlakklemosót.Még nem próbáltam,de remélem jó lesz. :)

    VálaszTörlés
  4. Szuper ötlet,eddig nem mertem kipróbálni.

    VálaszTörlés