2013. január 20., vasárnap

Átmenetes repedezős köröm - step by step

Sima átmenetes körmöket szerettem volna csak csinálni, de nem lett szép az átmenet, úgyhogy gondoltam, feldobom még valamivel. Először arra gondoltam, hogy egy youtube-on látott "trükkel" próbálkozom meg, de nem igazán sikerült a kivitelezés, úgyhogy végül a repedezős lakkom mellett döntöttem, és az eredmény végül jobban tetszik, mintha a sima átmenet lett volna.:)


1. Fessük fehérre a körmeinket! Én most az Essence körömnyomdához való fehér lakkját használtam, mert nem volt kedvem két réteggel bajlódni, a másik fehér lakkom pedig nem fed olyan jól.

2. Vegyünk elő egy szivacsot! Húzzunk rá a választott színekből csíkokat, majd ütögessük rá a körmeinkre. Azt hiszem, tovább kellett volna ütögetnem.:D

3. Fessük át fedőlakkal a körmeinket! Nyomdázásnál mindig rengeteg fedőlakkot használok és teljesen elfektetve használom az ecsetet, hogy minél kevésbé sérüljön a minta. Na, itt pont az a lényeg, hogy sérüljön a minta és keveredjenek a színek.

4. Tisztítsuk meg a körömágyat a lakktól! Én ezt a celluxszal összeragasztósdit nem igazán szeretem, inkább lepucolom utólag körömlakkal kozmetikai pálca segítségével. Néhány ujjamnál bekentem a bőröm egy kis vazelinnel, ott könnyebb volt lemosni a lakkot, de aztán elfelejtettem ezt a lépést.:)

5. Kenjük át a körmeink a repedezős lakkal! Voila, kész!:)

Amit használtam:
- Essence ultra strong nail growth activator
- Essence nail art stampy polish (fehér)
- Essence colour&go (98 walk on air)
- Catrice Ultimate NailLacquer (030 Meet Me At Coral Island)
- S-he (393)
- szivacs
- Essence BTGN fedőlakk
- Essence nail art cracking top coat (01 crack me black)


Remélem, tetszik!

13 megjegyzés :

  1. Én egyesével szoktam a színeket felmaszatolni, szebb eredményt ad. Legalábbis nekem. Próbáltad úgy már?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, de szerettem volna, hogy kicsit össze is folyjanak

      Törlés
    2. (máemint,említetted,hogy nem vagy elégedett az átmenettel,csak azért kérdeztem)

      Törlés
  2. Tök jó, nagyon tetszik, úgyhogy hamarosan én is ki fogom próbálni ezt a manikűrt :)

    VálaszTörlés
  3. Klassz lett a végeredmény! :) Nagyon különleges és ötletes!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon remek, igazán szemet gyönyörködtető látvány! Nem vagyok nagyon oda a repedezős lakkokért, de így kedvet kaptam a kék mellé beszerezni esetleg más színben is :) köszönöm, remek ötletet adtál! :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon cuki, nekem is volt már ilyen körmöm és nagyon szerettem. :3

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  7. már olyan rég meg akarom csinálni,csak túúúúl lusta vagyok hozzá,pedig szemet gyönyörködtető a látvány! *-*

    VálaszTörlés