2013. január 9., szerda

Catrice mono szemhéjpúderek

Szintén a Bloggerina találkozónak köszönhetően volt szerencsém kipróbálni ezeket a Catrice monókat. Nagyon sokat nézegettem már őket, de egyetlen színről sem éreztem még, hogy nincs vagy ne tudnék nélküle élni. Főleg a nincs oldaláról sántított a dolog, mert hát ott vannak a 88as paletták és én szinte mindig azokat használom.

Catrice Absolute Eye Color - Rossmann
- 570 Plum Up The Jam (bal fent)
- 560 I Like To Mauve It (jobb fent)
- 550 Saw It On Blue Tube (bal lent)
- 580 Carrots Of The Caribbean (jobb lent)



A csomagolásuk nagyon jól néz ki, csupa átlátszó mindenhol, nagyon igényes, jó minőségű. Szerintem marha szépek, kinyitja az ember és gyakorlatilag csak a por tartó rész nem átlátszó benne. Az alján fekete matricán, ezüst betűkkel találunk infókat, pl. az árnyalat számát, fantázianevét, mennyiséget (2g) stb. Nagyon jól záródnak, de a nyitás sem okoz különösebb gondot.





A színek nagyon szépek, egyébként is rengeteg árnyalatból válogathatunk a Catrice polcain. Nagyon enyhe illatuk van csak, amit nagyon közelről érezni. Az állaguk kellemes, nem túl lágy, de ahogy észrevettem ez színfüggő is kicsit, mert a legvilágosabb (bal oldali) szín pl. krémesebb, a narancs pedig keményebb valahogy. Egész jól pigmentáltak, ebben sem egyeznek meg teljesen, valamivel combosabbra számítottam, de csalódást sem okoztak igazából. A tartóssággal nem volt gond, de azt hiszem ez az Urban Decay bázisnak köszönhető nagyrészt.:D


Nem rossz nem rossz, de maradok inkább a Coastal Scents palettáknál. Akárki akármit mond, nekem előbb kerülnek a kezembe, mint bármi más, és ezerszer jobban kihasználom.

8 megjegyzés :

  1. Bármilyen márka lehet, de ha mono, akkor nekem személy szerint nem hívja fel a figyelmemet. Max akkor, ha nem alapszín, hanem valami extra (pl. matt okkersárga), akkor jöhet 1-1 akciósan, de alapvetően nem vagyok meggyőzhető ezekről az egyedülálló színekről. Hiába, én is palettafüggő vagyok :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. imadom a blogod!!!<3
    http://ladybirdcastle.blogspot.ro

    VálaszTörlés
  3. huh, nagyon jó színük van! :)

    VálaszTörlés
  4. nekem van egy monom a catricetől és mindig ha kinyitom felszántom a körmömmel :D pedig próbálok odafigyelni és mégis :D

    VálaszTörlés
  5. Nincs Catrice sminktermékem még, de így ránézésre tetszenek a színek; az a sárga nagyon vad :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép színek, de nálam a monók már nem játszanak. A depotolás meg túl macerás, így maradnak a paletták :-)

    VálaszTörlés
  7. nekem az i like to mauve it van meg (világosabb lila) de nem vagyok érte annyira oda, porzik is a színe sem olyan szép felkenve :(

    beautylamourblog.blogspot.hu

    VálaszTörlés