2013. január 17., csütörtök

Catrice rúzs - Kiss Kiss Hibiskiss

Nem mai szerzemény, nem is értem, eddig miért nem írtam róla. Bár már rengeteg blogon olvashattatok erről  a rúzsról, szóval legtöbbeteknek nem lesz újdonság. Az Essecen-Catrice sajtótájékoztatón kaptam, ha minden igaz.:D

Catrice Ultimate Shine - 210 Kiss Kiss Hibiskiss - Rossmann



A csomagolás igazi ujjlenyomatgyűjtő, de hát kit érdekel, nagyon jól néz ki és jó minőségű. Kattanással jelzi, hogy a helyére került szuperbiztosan. Az alján a rúzshoz hasonló színű matricán találjuk a fantázianevet, ezt felfelé fordítva könnyen tudjuk átláthatóan tárolni az ilyen rúzsokat. Maga a rúzs visszacsavarható a helyére, úgyhogy nem kaszáljuk el a kupak levétele vagy visszarakása közben.


Nagyon szeretem a Catrice rúzsokat, finom krémesek, hidratálnak is, kellemes az illatuk. Viszont pont a krémes állag miatt eléggé hajlamosak elcsúszni a szájról, ami egy ilyen színnél azért nagyon szép eredményt hozhat.:D A tartósság eléggé relatív és nem győzőm hangsúlyozni, hogy én nem vagyok benne többnyire mérvadó, mert mindent lenyalogatok. Nem egyenletesen kopik, mint általában a szájra való termékek. A szín lemosás után is még látszik kicsit a szánkon.



Bátran szoktam ajánlani a Catrice rúzsokat, nagyon szép árnyalatokat találunk köztük és különösebb gondot még egyiknél sem tapasztaltam, szívesen használom őket.

4 megjegyzés :