2013. január 14., hétfő

Essence I love runway highlighter

Már elég rég megvan, a tavaszi Essence - Catrice sajtótájékoztatón kaptam szerintem. Vannak még arról érintetlen cuccaim.:D Azért az nem semmi.:D Úgy igazán mostanában használtam először ezt a highlightert, meg is van, hogy miért.

Essence I love runway highlighter



A csomagolás nagyon praktikus, kis helyen is könnyedén elfér. Ezek a kicsavarós megoldások is nagyon jók szerintem, korrektornál is, viszont nem teljesen higiénikus, ha mindig ezzel az ecsettel visszük fel az anyagot magunkra. Elég sokáig kellett csavargatni, mire megindult a krém, de ezt már tapasztaltam más, hasonló termékeknél is. A kupak egyébként remekül zár, szóval az összekent ecset nem okozhat problémát egy neszesszerben vagy táskában.


Illata nem igazán van, csak nagyon-nagyon enyhe. Pedig a highlighterek általában olyan szép teremtmények, amihez én finom illatot csatolnék, még ha az arcomon aztán nem is érzem.:D A színe leginkább a piszkos rózsaszínhez hasonlítható, de persze nagyrészt csillámok alkotják. De annyira csillámos és olyan nagy csillámszemcsék vannak benne, hogy hétköznapokra nem is ajánlom. Bulizni viszont szerintem szuper. Szilveszterkor még majdnem hogy a hátamra is kentem belőle.:D Viszonylag gyorsan megszárad, utána pedig nem egyszerű eltüntetni teljesen, kifejezetten tartós tapasztalataim szerint.


Azok ajánlom, akik sokat buliznak és szeretnének valami extra csillámos dolgot, de nem csillámot.:D Egyébként én könnyen el bírom képzelni nélküle a neszesszerem, találunk ennél szerintem szebbet is az Essence háza táján.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése