2013. január 24., csütörtök

Essence nude glam - Iced strawberry Cream

Avagy emlékezzünk a régi colour&go lakkokra. Jó, ő nem colour&go, de részemről csak nem ez van ráírva. Hogy őszinte legyek, az újakhoz nem is szívesen nyúlok, amikor körmöt akarok festeni. Nem mondom, hogy minden variációban kipróbáltam már őket, de eddig semmivel sem lettek tartósabbak, akármit csináltam.:D

Essence nude glam - Iced strawberry Cream



Nekem valahogy a régi csomagolás is jobban tetszett. Szinte minden árnyalatból elég volt nekem ez a kisebb kiszerelés. Talán azt is nyugodtan kijelenthetem, hogy a kedvenceim voltak a körömlakkjaim között. A színes kupak miatt tudni lehetett a lakk árnyalatát (ez szerencsére megmaradt az újaknál is), a lapított ecset pedig ugyebár nagy kedvencem. Ez az új kiadásnál is megmaradt ugyan, de valamivel vastagabbak és kerekített a végük.



A lakkok többségénél véleményem szerint ár-érték arányt tekintve remek minőséggel találkoztunk az üvegben. Általánosságban elmondható, hogy két rétegben tökéletes fedést biztosítottak. A tartósság nálam a jelenlegi colour&go lakkok dupláját érte el. Ha nem többet...:D Na de, ha már erről a lakkról van itt szó, róla írok, bocsánat.:D

Több ilyen nude glam lakkom van, de igazából egyáltalán nem az én színem az ilyesmi. Ha kenek fel valamit, az látszódjon is. A vizsgáim alatt viszont jó barátom volt ez a lakkcsalád.:D Még ez tetszett a legjobban a rózsaszínes árnyalat miatt. A név tökéletes választás, tiszta olyan, mint a krémes eperfagyi. A tartósság a régi, a fedés két rétegben számomra teljesen kielégítő.



Hiányoztok, régi Essence lakkok!:'/

5 megjegyzés :

  1. Igen :) Tartósság szempontjából verhetetlenek voltak az újak nem bírnak annyit. Van amelyik még aznap katasztrófális állapotba kerül. Hiába szépek a színek, ha naponta kell körmöt festeni, hogy ne tűnjön igénytelennek valaki.

    VálaszTörlés
  2. hú ez szép, én is jobban szeretem a sötétebb lakkokat, de ez tényleg szép. :) kár, hogy lemaradtam róla. :(

    VálaszTörlés
  3. Nekem is megvan, a kedvencem a Nude Glam lakkok közül :-)

    VálaszTörlés
  4. nekem is hiányznak. úgy örülök amikor rátalálok egy-egy régi üvegű essence-re az akciós pultokon. :))

    VálaszTörlés
  5. Én is sokkal jobban szerettem a régieket :( Az én körmeimen amúgy sem maradnak meg sokáig a lakkok, nekem az ecsettel van bajom. Utálom! Az összes ilyen lekerekített óriási ecsetet. Nem falat akarok festeni vele :/

    VálaszTörlés