2013. január 21., hétfő

Essence soufflé touch pirosító

Igazság szerint olyan hú de nagyon nem vonzanak a nem por állagú pirosítók, de persze kíváncsi voltam a használatra, a végeredményre, stb.

Essence soufflé touch blush - 020 frozen strawberry - Rossmann



A csomagolás nagyon szimpatikus, a rácsavarható kupak remekül záródik. Viszont indokolatlanul nagy szerintem az alsó rész, mivel kb. a menetes résznél van csak krém. Ennek ellenére persze untig elég mennyiség ez szerintem, 8ml. Belül az alja domborított, ami azért praktikus, mert a végén könnyebb kihalászni belőle az utolsó adagokat.


Ez a szín egy piszkosabb pirosas, rózsaszínes árnyalat, tele apró piros mikrocsillámokkal. Jól hangzik, nem?:) Az illata is nagyon finom, kellemes, egyáltalán nem tolakodó. Az állaga könnyed habos, krémes. Ez volt a szép része részemről a dolognak.:D Szerintem nehéz szépen és egyenletesen eloszlatni, de ha sikerül, akkor gyakorlatilag semmi nem látszik belőle, csak a piros csillámok. Ami nagyon szép ugyan, de valahogy nem erre az eredményre vágyom, ha pirosító után nyúlok.:/ Gyorsan megszárad, ezután lerobbanthatatlan. A csillámok még erős dörzsölésre sem fognak, ez pozitív.


Minden összevetve, sajnos őt nem nekem teremtették, pedig azért bíztam benne, hogy fáradtabb napjaimon gyakran előkerül. Az illat, a szép szín és a tartósság pozitívum, de mivel a szép színből a bőrön nem sok látszik, ezt ki is húzhatom a listáról.

6 megjegyzés :

  1. :/ ohh. kár érte. én is nézegettem a rossmannba, de amikor megláttam h a teszter ilyen vizes trutyi volt, inkább visszatettem...

    VálaszTörlés
  2. Wow, pedig azt hittem, hogy ez a málnahab pont az ellenkezőjét hozza: már-már erőszakos pirosságot. Kár érte :-/ Matt pirosítóra kenve fogod elhasználni (a csillámait)?
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még nem tudom, valamit kitalálok rá vagy elajándékozom. elég sok ilyen cucc van elfekvőben:)

      Törlés
    2. Milyen jó, hogy nem vettem meg!!Pedig ma voltam beszerző körúton és ez volt az egyik amivel szemeztem, de nem győzött meg hiába akciós. Túl soknak tűnt benne a csillám és nem is volt túl jó illata. Köszi a tesztet, megnyugtattál hogy jól döntöttem! :)

      Törlés
    3. örülök, hogy hasznos volt:)

      Törlés
  3. hát igazából megértem a csalódásod mert amik látszanak pötyik azok inkább olyan hatást keltenek mintha kiütéses lenne a bőröd :S

    VálaszTörlés