2013. január 6., vasárnap

Max Factor False Lash Effect szempillaspirál

A híres False Lash Effect! A mindenki kedvence! A megunhatatlan! Na jó, befejeztem. A Bloggerina találkozó jóvoltából végre én is kipróbálhattam ezt a csodát. Rég terveztem valami spéci spirált beszerezni, de az az igazság, hogy annyi van így is használatban, hogy ezt sem szívesen kezdtem meg.:D

Max Factor False Lash Effect - Full Lashes, Natural Look Mascara



A csomagolás azért nekem kicsit ijesztő volt.:D Ez a narancssárga kiadás főleg a szín miatt, meg azért lássuk be, nem kicsi, kifejezetten dundi. A keféje nagyon vastag, még a szára is. Először nagyon meglepődtem és azt hittem, nem is fogom tudni eredményesen használni. Habár az Astor Big&Beautiful BOOM! spirálnál is elég nagy a kefe, és ezelőtt azt használtam elsősorban. Hihetetlen, de elég ritkán kenem vele össze magam nem megfelelő helyeken.:D A keféjét kis gumis sörték alkotják, amik a spirál hegyénél kisebbek, lefelé egyre nagyobbak.


Az eredmény fantasztikus, bár két rétegnél nekem már nagyon természetellenes, én pedig jobban szeretem, amikor nem ordít a szempilláimról, hogy vastagon befedi őket a festék. A kefének köszönhetően nem tapadnak össze a pillák, nem csomósodik. Kicsit megemeli őket, szépen kifelé lehet fele fésülni a szálakat. Az ígéret szerint dúsít, amit szerintem maximálisan teljesít is ez a szempillaspirál, illetve hosszabbít. Nem keményedik meg festés után, lemosáskor krémes érzete van, nem pedig darabokban lehet úgymond letörni. Remélem, tudjátok, mire gondolok.:D

Spirál nélkül

1 réteg

2 réteg

Összességében egy csodálatos szempillaspirál ez a False Lash Effect. Szerintem teljesen megéri megvenni, pláne ha sikerül akciósan hozzájutni.:) Egyszerűen oda vagyok érte! Csillagos ötös!

9 megjegyzés :

  1. váó, ez aztán nem semmi :)

    VálaszTörlés
  2. Én is imádtam,bár én nem régóta használom.Amúgy nálam is rengeteg van használatban,nem is tudom miért.:)

    VálaszTörlés
  3. tetszik :) én mondjuk kifejezetten szeretem a nagy keféjű spirálokat :D

    VálaszTörlés
  4. na, ez igen... :) Mennyibe kerül átlagban egy ilyen spirál? Nagyon meggyőzött :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. talán 4000Ft-ot láttam, de az is lehet h 5 vagy kevesebb, nem emlékszem pontosan :/

      Törlés
  5. Nem rossz, de van szerintem hasonló olcsóbban is :]

    VálaszTörlés
  6. OK, neekem meg siekrült emgvennem egy rossz darabto belőle. Mindenesetre egy csalódás után nem merek megint kiadni rá pénzt, mert nem olcsó, és mi van, ha megint egy rossz darab kerül hozzám... Marad az Avon SuperShock meg SuperDrama :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ma még tehetségesebb vagyok gépelésben, mint általában :-D

      Törlés
  7. nekem a lila verzió van meg és imádom. de hogy neked milyen szép pilláid vannak :) nem olyan kis csoffadtkák mint az enyémet :( :D
    (roni)

    VálaszTörlés