2013. január 18., péntek

Max Factor Mastertouch korrektor

A Bloggerina találkozó egy újabb szerzeménye. Általában az Essence stay allday korrektorom használom szem alá, már a másodikat használom el belőle, nagyon szeretem. 

Max Factor Mastertouch Under-eye Concealer - Fair 306



Pont a napokban írtam az ilyen kiszerelésű Essence highlighter-ről. Említettem is, hogy szeretem az ilyen csomagolást, mert praktikus és kis helyet foglal, csak ugye nem higiénikus a saját ecsettel felkenni mindig. Ezt is jó sokáig kellett csavargatni, mire megeredt a korrektor belőle.:D Le is fényképeztem Nektek, hogy mennyivel feljebb ment ez a préselő akármi, ami nyomja felfelé a krémet a csőben. Azért ebbe még férne.. Nem sima ecsete van, hanem egy keményebb, üreges puha bevonatú valami.




Finom, folyós állagú korrektor, szépen el lehet oszlatni a bőrön. Viszont ez a szín nekem szerintem túl sötét. Inkább sima korrektorként lenne talán jó. Gyorsan megszárad, utána kicsit poros tapintású. A fedésével nem  igazán vagyok megelégedve. Sokkal combosabbra számítottam. Azt hittem, hogy ahogy kibontom, ezt fogom használni az Essence stay allday helyett, de nem. Az Essence nekem sokkal sokkal sokkal jobban tetszik. Habár az utóbbi időben kicsit be szokott ülni a szemem alatti ráncokba, ilyet viszont ennél a Max Factornál is tapasztaltam sajnos. Pedig részben azért szedtem elő, mert az Essence-nél zavart ez az apró bibi.


Nem tudom azt mondani, hogy ajánlom, mert engem egyáltalán nem nyert meg. Maradok az Essence-nél.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése