2013. január 25., péntek

Sminktanfolyam sminkek 3

Újabb adag máról.:) Jól elfáradtam, munka után mentem tanfolyamra 2-től 7ig, csak nemrég értem haza, de a blognak mennie keeeellö!:D Ma öregítettünk, csináltunk gésa sminket, bár nem lett teljes, mert a modellemnek mennie kellett. Az hamar kiderült, hogy hajlamos vagyok rengeteg időt elszöszölni egyetlen sminkkel, szóval az 5 óra csak úgy elröppent. A végén pedig csillámtetoválást csináltunk.:)




Ezzel nagyon elszöszöltem volna még. Főleg így utólag elnézve.:D



Folyt. köv.

14 megjegyzés :

  1. Olyan szépek ezek a virágok :)

    VálaszTörlés
  2. Szuperek lettek. A gésa smink nagyon szép, az öregítés meg elképesztő. :o Nagyon tetszik mindkettő. :)

    VálaszTörlés
  3. De jó dolgokat csináltok! * -- * Nagyon ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  4. "de a blognak mennie keeeellö!" ezt most nagyon éreztem :D De az öregítés is bazijó.

    VálaszTörlés
  5. Ez nem egy rendes tanfolyam? Mert én azt hittem ez olyan lesz, amin alapozni meg mindnenféle hasznos dolgot tanultok. O.o

    Egyébként az öregítés tényleg jó. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem, ez egy rendetlen tanfolyam:D viccet félretéve. tanulunk mindent, van elmélet és gyakorlat is. nem szigorúan a tanmenet szerint haladunk, de lesz minden. van benne hennafestés, sebkészítés stb. ha minden jól megy, airbrush is lesz, szemöldökformázás blablablabalaaa. minden 100 órába belegyűrve.:D

      Törlés
    2. Ó, értem. izgi dolgokat tanulsz, csak fura ez az össze-visszaugrálás.

      Törlés
    3. jahm, az kicsit nekem is, de nagyon tetszik

      Törlés
  6. Hű... azok a pillák! :))) Csecse!

    VálaszTörlés
  7. a csillámtetkók nagyon jók *-*

    VálaszTörlés
  8. A 3. kép nagyon szép.
    Csillám tetkót én is szeretnék,majd fesztiválszezonba az igazi mellé :)

    VálaszTörlés
  9. A 3. kép a kedvencem (le is mentettem), azon nagyon szépen látszanak a színek - bár gondolom még így sem közelíti meg az eredetit. Az öregítős pedig fantasztikus lett! :)

    VálaszTörlés