2013. január 26., szombat

Sminktanfolyam szerzemények

A tanfolyamon alapból mindenki kap egy 88-as palettát és egy kezdő ecsetkészletet. Mivel nekem 88as palettából is van 3, plusz egy 78-as, felesleges lett volna egy újabb paletta és készlet. Emiatt kivételesen én kaptam egy rúzs- és egy korrektorpalettát, plusz egy olyan ecsetet, amilyenem még nincs. Nem tudom, honnan rendeli őket a suli, de igazából a Coastal Scents logó nélküli verzióiról van szó. Ettől függetlenül nem tapasztaltam minőségi eltérést a 88-as palettáknál pl.





Néhány random szín.. Jó blogos módjára, a mai napig vártam, mielőtt beletúrtam volna.:D Esküszöm, az elején még tök nehezen ment, hogy ne érjek hozzá valamihez. Most pedig annyira természetes, hogy akkor sem nyúlok bele semmibe, amikor szabad.:D





Az ecsettel még annyira nem barátkoztam meg, majd idővel biztos rászokok. Csak már nagyon megvannak a jól bevált ecseteim.:D



Egyébként elég jól haladunk szerintem. Vagyis a maximalista hozzáállásom miatt elég sokat elszöszölök egy dologgal, de nem baj.:D Belegondolok, el sem tudom képzelni, hogy tanul meg valaki sminkelni, ha elmegy egy ilyen suliba nulla tudással. Emlékszem, mikor kezdtem a webes képzést, akkor sem ment nekem minden olyan könnyen, mert tényleg zéró tudásról kellett elindulni. És rájöttem, hogy ezek a képzések, max egy jó alapot tudnak adni, de ha valakit igazán nem érdekel az, amivel foglalkozik, semmire sem megy vele. Úgy tűnik, az oktatóm szeret is velem foglalkozni, mert lelkes vagyok, és minden érdekel, amit csinálunk.:)

10 megjegyzés :

  1. nagyon szépek a paletták, jól jártál velük! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem ugyanilyen korrektor palettám van és a 88-asom is ebay-es (mindkettőt imádom), de azért az kicsit vicces, hogy egy sminktanfolyamon is ezeket a "nem eredeti" palettákat adják ajándékba :)

    VálaszTörlés
  3. A korrektor paletta a legjobb amit valaha próbáltam. Itt írtam róla :
    http://mindentaszepsegrol.blogspot.hu/2012/05/15-os-korrektor-paletta.html

    VálaszTörlés
  4. Milyen ecseteket kaptatok? Ecsetb***i vagyok, nekem ez maradt meg a leginkább a posztból! :D a korrektorpaletta nekem is megvan, szerintem egész jó, neked meg különösen jó lesz, ha másokat sminkelsz majd, ennyi színből lehet választani rendesen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na, ez egy jó kérdés:D de én csak ezt kaptam, mert van khm néhány (:D) ecsetem:D

      Törlés
    2. Óóóó értem! :D Mondjuk ecsetből sosem elég :DDD

      Törlés
  5. Milyen tanfolyamra is jársz pontosan??( jó azt tudom h sminkes,de mi a neve vagy merre van meg ilyesmi??:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://sminkgyor.hu/ ide járok, okleveles sminkes leszek a végén

      Törlés
  6. Igen Zsófi ,igazad van ,ha valakinek a hozzáállása nem megfelelő,akkor semmilyen tanfolyamon nem jut sehova.Volt sajnos nálunk is erre példa.( de ezzel nem is lehet mit kezdeni)
    Viszont szerencsére van ellenpélda is,Ágika,aki nulla tudással kezdve,most már bárhol megállja a helyét.
    Természetesen statisztikailag nem lesz mindenkiből Sminkes,aki egy iskolát elvégez,mint hogy orvos ,s ügyvéd sem.
    Petrának a kommentjére reagálva.
    Nem tudom az Ő ebayról rendelt " nem eredeti "palettája milyen.
    Feltételezem ,hogy valamelyik nagy gyártó cég logójával van ellátva,s az eredeti ár töredékéért vette,innen következtet hogy kamu.
    A mi általunk AJÁNDÉKBA adott,kiváló minőségű termékek nem Kínából ,s Honkongból jönnek.S nyilván mivel logó nélküliek,....tudjuk,kedvezőbb áron beszerezni.De ebből adódóan (nincs belogózva) nincs is hasonlítási alap bármihez is mérni.Persze ráüttethetném az Iskola logóját,pár forintért,de semmi jelentősége nincs.
    Vicces viccesnek tartani ,hogy az iskola ajándékba ad bizonyos dolgokat a tanfolyamhoz,ami nem kötelező,s ritka is. :-))

    VálaszTörlés