2013. január 10., csütörtök

Virágos rózsaszín körmök

Most valami ilyen kis lányos körömhöz volt kedvem. A színt nem igazán tudtam eldönteni, de ahogy a kezembe akadt ez a lakk, muszáj volt őt választani.:)



Amit használtam:
- Essence BTGN alaplakk
- S-he nail polish (155)
- Essence nail art stampy polish (fehér)
- Essence körömnyomda készlet
- Lora díszítő lakk (21)
- Essence BTGN fedőlakk


Remélem, tetszik!

Kedden megvolt az első sminkórám!:) Legközelebb vinnem kell fényképezőt szerintem.:D Aztán megmutatom szépen, hogy miket csinálok ott.

8 megjegyzés :

  1. olyan szép ez a she holo lakk :) mennyibe került? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ajándékba kaptam, nem tudom, bocsi:)

      Törlés
    2. Nekem megvan ez a lakk, szerintem is gyönyörű!!! :-) 800 Ft az ára.

      Törlés
  2. Hűű, ez nagyon szép. Nem is tudtam, hogy a She-nek van holo lakkja, ideje lesz jobban körülnézni náluk. :D

    VálaszTörlés
  3. Ja hogy egy ilyen szép? :D
    Amúgy azt hiszem 900 vagy 990 Ft-os áron vannak a S-he lakkok :]

    VálaszTörlés
  4. ez a körömlakk valami irtógyönyörű!!!
    http://ladybirdcastle.blogspot.ro/

    VálaszTörlés