2013. február 3., vasárnap

Bajszos köröm

Most úgy is nagyon kis trendi ez a bajusz minta, hát akkor miért ne legyen egy ilyen köröm?!:) Szoktátok írni, hogy nekem aztán van időm. Ezt megcsinálni nem volt egy óra az elejétől az utolsó mozzanatig. És közben mást is csináltam.:P




Amit használtam:
- Orly Nailtrition
- Avon nailwear (warm black)
- S-he (306)
- Essence nail art stampy polish (fekete és fehér)
- Essence pontozó
- Essence BTGN fedőlakk


Remélem, tetszik!:) A kis fejes mintát neten találtam, és nagyon megtetszett, muszáj volt megcsinálni.:)

9 megjegyzés :

  1. Van kis kalapja is! :D Eznagyoncuki. :3

    VálaszTörlés
  2. aa annyira jóó. :D
    én is gondolkozta már hasonló körmön. :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem a legtöbb ilyen hungaromém nagyon nem vicces, de ez a köröm tetszik! :]

    VálaszTörlés
  4. óóó ez kegyetlen jó!!! Hozzá az én bajusz nyakláncom:)))

    VálaszTörlés
  5. ez nagyon tetszik. :)) ügyes vagy. :))

    VálaszTörlés