2013. február 20., szerda

Hol találtok meg?

Ugyan felsoroltam az oldalsávban szépen linkekkel, hogy milyen oldalakon találtok meg a blogon kívül. Igazából mindegyiknek teljesen más funkciója van, én pl. szívesen követem instagramon, twitteren azokat a bloggereket, akiket szimpatikusnak tartok, facebookon meg talán mindenkit, akinek csak van.

Facebook-on talán még a blognál is jóval aktívabb vagyok. Megosztom a frissen postolt bejegyzéseket, mások bejegyzéseit, képeket, újdonságokat vagy amit érdekesnek találok. Az egyes márkák trendkiadásairól vagy várható termékeiről nem szeretek egyébként sem bejegyzést csinálni, pedig érdekes lehet, de valahogy csak nagyon ritkán visz rá a lélek, hogy 100.ként berakjam ugyanazokat a sajtóanyagos fotókat.:D Inkább megosztom mások erről szóló bejegyzését. Vagy ha olyan postot látok valakinél, amit érdemes megnézni, azt  is megosztom, stb stb stb.:)

Eléggé kezd részemről kihalófélben lenni ez a formspring. Mindig izgatott vagyok, ha kapok kérdést. Meghagyom, mert jó dolognak tartom, de hát nem vagytok túl aktívak.:)

Alighanem nagyjából egy lapon említhetem a facebook-kal, rengeteget használom, rengeteget nézegetem, és imádok képeket megosztani.:D Nem csak smink témában, sőt, inkább betekintést engedek kicsit az életembe.:) Szóval ha kíváncsiak vagytok, várlak Titeket szeretettel az instragram oldalamon.:D És ami a legjobb, hogy már telefon se feltétlenül kell hozzá.

Vitathatatlan, hogy erre szántam rá magam a legnehezebben. Egyszerűen mindig feleslegesnek tartottam a twittert, és most is gyakran a hajamat tépem, hogy miért kell percenként tök felesleges "kitérdekel" dolgokat megosztani. Aztán leesik, hogy "jah, de mégis követlek valamiért én is..".:'D Egyébként rájöttem, hogy a twitter legjobb funkciója kiírni magunkból a dühünket.:D A személyes facebook oldalamra pl. nem szoktam szinte semmit kiírni, mert az ilyenfajta közléskényszertől kaparom a falat, de a twitter erre pörfikt.

Már nagyon rég reggeltem youtube-on, azért ez a csodás név.:D Viszont feltölteni csak mostanság kezdtem el. Szeretnék több videót csinálni, nem csak a bloghoz, és ugye nemrég meglett az új laptopom, szóval akadálya sincs igazából a videógyártásnak (a kóros időhiányt leszámítva).:)

Nem tudom, hogy követ-e itt egyáltalán valaki, én is össz-vissz három blogot, mert a többiek bejegyzéseit úgyis látom a bloggerben.:D Biztos, ami biztos, marad egyelőre ez is.:)

Na szóval, elég sok helyen elértek, követhettek, kérdezhettek, írhattok nekem, elküldhettek a fenébe, úgyhogy csak bátran.:)

1 megjegyzés :

  1. a facebookkal én is így vagyok, vannak olyan blogok ahol a blogra nem vagyok feliratkozva, de facebookon bekövettem és így kattintok rá időről időre, és egyben visszanézem a régebbi posztokat is.

    twitterem van, de személy szerint nem használom, kb törlése vár.

    az instagram viszont a mindenem, nem tudnék nélküle élni. imádom amikor belelátok mások kis életébe, hogy mit eszik, merre jár, mit néz. lehet ez beteges, de én nagyon jó mókának tartom :)
    (roni)

    VálaszTörlés