2013. február 19., kedd

Kocka (geek) köröm

Azért írtam zárójelben oda, hogy geek, mert a kocka körömről nem feltétlenül az jutna eszetekbe, amit én gondoltam.:D Volt már áramkörös köröm, androidos köröm, és most egy újabb kockaság.:D

Ilyen pólóért azóta élek halok, hogy először megláttam.:D

Az egy szemüveg akart volna lenni...

Amit használtam:
- Essence ultra strong nail growth activator
- S-he (306, fehér)
- S-he (424, piros)
- Essence colour&go (18 check me out)
- Essence nail art stampy polish (fekete)
- Essence pontozó és ecset
- Essence BTGN fedőlakk


Remélem, tetszik!

10 megjegyzés :

  1. Nagyon jópofa!
    A szemüveg szerintem teljesen felismerhető, én a másik jelen gondolkodtam el egy pillanatra, hogy mi lehet :-)

    VálaszTörlés
  2. Ötletes:D nekem nagyon tetszik. A szemüveggel meg nemtudom mi a baj, nem az akart lenni,hanem az is. Ügyi vagy:)

    VálaszTörlés