2013. február 12., kedd

KreatívKedd - Valentin nap

Hát most valljuk be, nem is lehetne ennél jobb téma ezen a héten.:D Bár gondolom, sokatoknak a könyökén jön ki ez az ünnepnek nem nevezhető valami, sokan baromságnak tartják, de azért elég sokan mégis csak ünneplik.:)


Eléggé sikerült elszállnom a témával. Igazából majdnem hordható is lenne a smink, de kicsit eltúloztam. Viszont nem is olyat terveztem csinálni, ami A randira jó lenne csütörtökre. Ha ügyes vagyok, jövök egy ilyen boyfriend friendly sminkkel is addig.:) Na de ez! Az alap ötletem az volt, hogy egy lány Cupidot csinálok, ezért a papás arc és a loknis haj. Olyan kis angyalkás ártatlanra gondoltam, a fehér száj meg csak úgy jött. Remélem, tetszik!






Megszaladt a ps...:D


5 megjegyzés :

  1. úhh. mamiii. ezt én is megcsinálom, ha engedélyt adsz rá :3

    VálaszTörlés
  2. nagyon-nagyon joooo!!!
    http://ladybirdcastle.blogspot.ro/

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ötletes, de a fehér száj szerintem már kicsit sok. Lehet, hogy szebb lett volna egy babás rózsaszínnel?

    VálaszTörlés