2013. február 22., péntek

Max Factor Clump Defy szempillaspirál - VIDEÓ

Eddig egy Max Factor spirálnak estem neki azok közül, amik vannak nekem, és azt imádom. Úgyhogy örültem, hogy most ezt tesztelhettem, nem is csalódtam.:) Na de ne rohanjunk ennyire előre!

Max Factor Clump Defy by False Lash Effect


A csomagolás formájában és méretében olyan, mint a False Lash Effect spirálé, de ahogy a felirat is jelzi, nem véletlenül, csak itt lila színt kapott. A kefe egész nagy, de közel sem zavaróan. Nem sima sörték alkotják, hanem kis gumi tüskék, ezek biztosítják, hogy a pillák ne tapadjanak össze. Az egész kefefejnek van egy szempillasorhoz igazodó görbülete, így rendkívül kényelmes a használat.



A spirál kellemesen krémes állagú, szépen fedi a pillákat, emellett dúsít és hosszabbít is egyaránt. A képhez csak egy rétegben vittem fel, így nem olyan látványos (én így szeretem), de a videóban láthatjátok, hogy rendesen nekifeküdtem a spirálozásnak.:) A Max Factor úgy promotálja ezt a spirált, hogy több réteg felvitele után sem csomósodik. Gondoltam, komoly tesztnek vetem alá ezt a képességet. Három percen át folyamatosan vittem fel a pilláimra, ennek az esszenciáját láthatjátok a videóban.:) Nagyon pozitívak a tapasztalataim, valóban nem csomósodik. Ami nálam még kényes kérdés szokott lenni a spiráloknál, hogy hogyan lehet lemosni. Vannak olyanok, amik nagyon keményre száradnak és szinte egyben jönnek le eltávolításkor, és vannak olyan spirálok, amik nagyon sűrűek, krémesek, és alig tudom őket levakarni a bőrömről, ha egyszer odakerülnek. Ennél a spirálnál ezzel sem tapasztaltam problémát, viszonylag könnyen el lehet távolítani, miközben a tartósságával sincs probléma.

nélküle - 1 réteg



Nem hiába olyan népszerűek a Max Factor spiráljai. Örülök, hogy egy újabb darabot próbálhattam ki, engem azt hiszem, függővé tettek.:D Ebből sejthetitek, hogy csak ajánlani tudom. Tartós, könnyű használni és az eredmény is szuper!

5 megjegyzés :

  1. Wow, csak ennyit tudok mondani! :D

    Mi ez a szám a videó alatt? *-*

    VálaszTörlés
  2. A videó brutál jó lett, csak ámulok, ügyi vagy :)

    VálaszTörlés
  3. Szuper jó lett ez a videó! Még hivatalos promóanyagnak is el tudnám képzelni... :)

    VálaszTörlés