2013. február 14., csütörtök

Nyereményjáték nyertese

Nem volt sok időtök jelentkezni, de a szervezők szerint sikeresen zárult a játék, aminek nagyon örülök.:)


A nyeremény egy Gerovital Plant ajándékcsomag volt, mely a következőket tartalmazta:

- vitaminos arclemosó tej
- hidratáló tonik
- bőrfeszesítő testápolót
- kímélő sminklemosó szem- és ajakkörnyékre
- tápláló arckrémet

Hogy induljatok a játékban, három kérdésre kellett válaszolnotok. Íme a megfejtések:


1. Mi a Gerovital Plant fő összetevője?

  • Gránátalma
  • Havasigyopár
  • Zsálya


2. Ki Cupido?

  • A szerelem istene
  • A szerelem védőszentje
  • A szerelem arkangyala


3.  Miért van szükség az andioxidánsokra?

  • Mert megkötik a szabadgyököket
  • Mert javítják a vérkeringést
  • Mert növelik az izom térfogatát

A sorsolást ma bonyolították le, nem én végeztem. A nevet délután kaptam meg e-mailben, de csak most jutottam géphez. Na de a nyertes neve:

Piszer Vivien

Gratulálok! Remélem, tetszeni fog a nyereménycsomag!:)

A többiek pedig ne keseredjenek el, ha minden jól megy, lesznek még hasonló játékok!

2 megjegyzés :

  1. Köszönöm szépen!:) Nagyon várom már! Ha megkapom és elkezdem használni, akkor írok mindenképpen róla véleményt!:) Még egyszer köszönöm!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én köszönöm, hogy játszottál:)

      Törlés