2013. február 25., hétfő

NYX pirosító - Natural

Imádom a NYX termékeket, a pirosítókba pedig kifejezetten szerelmes vagyok. A Szépségtrendnek köszönhetően volt lehetőségem kipróbálni a Natural nevű árnyalatot. Ezúton is nagyon szépen köszönöm a lehetőséget! (Sajnos a webshop jelenleg kifogyott minden NYX termékből, úgyhogy nem tudom linkelni a pirosító oldalát.)

NYX Blush - 07 Natural - szepsegtrend.hu
További pirosítókért KATT!



A NYX termékek csomagolását mindig nagyon szerettem. Annyira szép ez a fekete, a logo is jól néz ki. Nagyon dizájnos az egész NYX termékcsalád, plusz elég jó minőségű minden termék külsőleg is. Ez a pirosító sem kivétel. A fedele remekül záródik miközben könnyen nyitható. Az alján rengeteg infót találunk a termékről. És ami részemről külön plusz pont, az átlátszó fedél. Nem kell nyitogatni, nézni az árnyalat nevét, és tudjuk, hogy milyen színt veszünk elő. Amilyen jók ezek a pirosítók, úgyis egy után több kell belőle.:)



Nézzünk a fedél alá! Az árnyalat fantázianeve (Natural) is elárulja, hogy egy természetesebb színnel van dolgunk. Nagyon világos, finom barackos beütésű rózsaszín. A Peach nevű árnyalatnál rózsaszínebb, de nagyon hasonlítanak egyébként. A Natural talán még a Peach-nél is világosabb egy kicsivel. A pigmentáltság egyszerűen remek, elég egy finom mártás a púderbe és az ecsetünk tökéletes mennyiséget vesz fel. A tartósságot nem is próbálkozom feszegetni, mert ugye én mindent lematatok a fejemről elég hamar.:)



Összességében ez egy csodálatos pirosító, bátran ajánlom mindenkinek legalább egy kipróbálásra, szerintem nem fogtok csalódni. A színválaszték remek, a pigmentáltság és a használhatóság csodálatos. Én imádom!

A terméket a szepsegtrend.hu-tól kaptam tesztelésre, ami természetesen semmiben sem befolyásolja a véleményem.

5 megjegyzés :