2013. február 9., szombat

Shop - cipők, pólók stb.

Szeretnék elég sok dolgot venni, de most inkább gyűjtögető üzemmódba állítottam magam. Tervben van azért pár dolog, idővel persze megtudjátok, hogy mik.:) Bár leginkább nem sminkmotyók.


vászoncipők - H&M - 2990Ft/pár

Fa tusfürdő - Rossmann - 400Ft/darab

szösz leszedő ragacs:D - H&M - 490Ft

basic pólók - H&M - 2990Ft/2 darab

Vettem még pár dolgot, de a kontaktlencse-folyadék biztos, hogy nem izgi Nektek, melltartót pedig nem mutogatok a blogon.:D De a Tescoban lehet venni párban elég sokféle melltartót akciósan. Múltkor már vettem, nekem bejöttek, úgyhogy vettem megint.:)

5 megjegyzés :

  1. a cipők nagyon helyesek, de nekem fél pillanat alatt szétjönnek az ilyenek :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én eddig csak egyet öltem meg. bár elég sok hasonlót vettem tavaly, a váltogatott használattal meg sokáig bírják:)

      Törlés
  2. Én is vettem tavaly a H&Mben ilyen tornacipőt,csak szürke színben és hosszúszárú kiadásban,és nekem nagyon jól bírja,nem úgy mit a Reno tornacsukám ami egy-kettőre szétjött,tehát szerintem jó minőségű :D

    VálaszTörlés
  3. Szerintem a H&Mes cipők nagyon jó minőségűek, egészséggel viseld őket! :) mindnek nagyon tetszik a színe!

    VálaszTörlés