2013. február 24., vasárnap

Shop - pulcsik, pillák

Mostanság nem nagyon vásárolok (pedig veszettül be tudnék spejzolni ruhákból és cipőkből és még jó pár dologból:D), de jövő hónapban készülök Németországba, Ingolstadtba egy barátnőmet meglátogatni, és inkább ott szeretnék körülnézni az üzletekben.:) Plusz ugye játszós fényképezőt is szeretnék, ami mondjuk tök jó lenne, ha az utazás előtt meglenne, de sajnos nem lesz valószínűleg.:/ Szépen felírtam magamnak, hogy miket szeretnék venni a közeljövőben. Láttam egy csodaszép Adidas cipőt, de szerintem ő is vár még egy darabig. Na de lássuk, mit vettem mégis most!:D


pulcsi - H&M - 3990Ft

Tökre nem ér ez a pulcsi ennyit, de egyszer vettem pár éve hasonlót fehérben, és imádtam, csak itt-ott kilyukadt, és azóta csak itthon flangálok benne, mert nem tudok tőle megválni. Egyszerűen imádom. Vékony és mégis általában pont elég, ha picit fázok, nem zavar semmiben, amikor rajtam van. Ezért most beadtam a derekam egy újabb ilyenre. Elég sok színben kapható, én a szürke mellett döntöttem. A sportolós cuccok között keressétek!

pulcsi - NewYorker - 5990Ft 2990Ft

Ezt ennyiért vétek lett volna otthagyni. Több színben is kapható még, de nálunk ebből is csak egyet találtam a méretemben. Kicsit vastagabb, belül puha, ennek ellenére nagyon könnyű, kényelmes és finom meleg. A kenguru zseben a kis madár logo pedig tökre feldobja szerintem.:) Azt hiszem, ő az új kedvencem, nagyon tetszik.


tincses műszempilla - Sminksuli - 600Ft

Gondoltam ennyiért egy próbát megér. A suliban lehet venni jó néhány dolgot, köztük palettákat is. Mást nem hiszem, hogy fogok. Három pillát téptem szét, mire sikerült az elsőt használható állapotban kiszedni.:D

Ennyi!:)

1 megjegyzés :

  1. Cukik a pulóverek, én is imádom ezeket a bujci-pulcsikat! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés