2013. február 27., szerda

Sminktanfolyam sminkek 10

Most ilyen összemosósdira mentünk rá, plusz az örökkön-örökké fontos szimmetria.:) De most egészen ügyi voltam, és ha hibáztam, észrevettem, javítottam.:) Ágival sajnos ez volt az utolsó napom, amit nagyon sajnálok. Mindig nagyon jó hangulatban telnek az órák, nagyon jó szeme van hozzá, és szuper tanácsokkal lát el sminkelés közben. Úgyhogy picit szomorú vagyok most.:/ Hüpp! Na de mutatom, miket csináltam tegnap!





És a másik egy kicsit indiai, arany-türkiz, neonrózsaszín szájjal.:)





Itt végre látszottak rendesen a színek.:)

Biztos sok névtelen kommentet kapnék a képek minősége miatt. Ezután a mondat után meg olyat, hogy ha tudod h sz*r, miért rakod ki.:D Gyerekek, sajnos nem tudom még a gépem is magammal cipelni a laptop, a sminkcuccok és az alap felszerelésem mellett a melóból ide és innen még haza, szóval sorry érte újfent! De már dolgozom a játszós fényképező projekten.

Folyt. köv.

5 megjegyzés :

  1. Lehet, hogy ez most nem hangzik túl fényesen. De szerintem sokat fejlődtél a sminktanfolyam alatt. Ennyire gyönyörű sminket még nem láttam tőled! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen. teljesen jól hangzik, örülök h látszik valami eredmény:) most tartok 40 óránál, még 60 hátra van;)

      Törlés
  2. Én is pont ezt akartam írni, ezek egyszerűen gyönyörűek. Gratulálok hozzájuk, nagyon ügyes vagy! :)

    http://smallgirlbigcityblog.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:) egyébként isten a neved:D

      Törlés
  3. Csodásak, mint mindig :]
    Amúgy lehet hülye vagyok, de valamiért az arany és türkiz színt felcserélném :D
    Ne kérdezd mért, nagyon tetszik így is, csak magamtól ez tuti nem jutott volna eszembe :]

    VálaszTörlés