2013. február 28., csütörtök

Szerzemények - essence, hippsy

Nemrég csináltam egy Justin Bieber's girl sminket, ezért cserébe kaptam most néhány cuccot, amik ma érkeztek meg.:) Plusz vettem ezt-azt én is.



make-up sponge

nail art decoration kit
studio nails easy 2 polish manicure helper

gel tint (04 pink exposed)

match 2 cover! cream concealer

studio nails XXL nail protector
nail art twins colour base (03 carrie)
nail art twins glitter topper (03 mr big)

nail art magnet pen
nail art magnet (01 fancy edge)

frame4fame wow style stick on eyeliner

frame4fame volume lashes

Gondoltam, ha már kaptam ilyen mágneses lakkhoz való dolgokat, ideje beszerezni egy mágnesezhető lakkot is.:) Fedőlakkból pedig sosem árt betankolni. Tényleg gyorsan szárad, de ezt majd máskor..:)


És egy hippsy. Egy ideje már terveztem a rendelést, a héten nézelődtem az oldalukon, és mivel nagy akciók vannak, rendeltem is. Előre utalással 2000Ft-ból nálam volt az egyébként 2500Ft körüli hippsy. Ma vettem át, ki is próbáltam, szeretni fogom szerintem, mert utálom, ha kilóg a derekam.:D


No, ezekről még hallani fogtok.:)

14 megjegyzés :

  1. mennyi minden :) az essence sminkszivacsról írsz majd tesztet? az nagyon érdekelne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mindenképp:) citromhab már írt róla, addig kukk meg: http://kandirozottnarancs.blogspot.hu/2013/02/essence-es-catrice-ujdonsagok-shopaholic.html

      Törlés
  2. van itt jó pár dolog, amire nagyon vadászom, de sehol nem láttam őket kirakva :( pl a blender, a nail decoration kit vagy a gel tint. írj mindenről, jó gyorsan :D
    (roni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igyekszem:) pörgök mindaganészóró:D

      Törlés
    2. a szervita téri rossmannban láttam mind3at ma :-)

      Törlés
  3. az új btgn még a réginél is gyorsabban szárad? :) pedig már az is nagyon jó volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja, régit akartam venni, aztán láttam h ez gyorsan száradós, és kíváncsi lettem. tényleg gyorsabb:D

      Törlés
  4. Mr Big-et én is szeretném! :-)
    Hippsyt én is sokat használom télen - rövid az egyik kabátom, és nem szeretnék megfázni

    VálaszTörlés
  5. a hippsy oldalát nem árt nézegetni, most hatalmas leárazásokat tartanak, a hét végéig például minden nap kétféle derékmelegítő 1190 forint (ma a fekete és a fuxia, holnap az olajzöld és a pipacs, szombaton a pipacs és a tinta, vasárnap pedig a piros és a testszínű). gondoltam, szólok :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, de még csak tegnap lett meg ez is :D

      Törlés
  6. Csak bloggerináknak jár ilyen csomag Biber-sminkért?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez nem úgy volt h csinálj sminket és "jár" egy csomag. kaptunk sajtóanyagot róla, hogy az Essence és Justin Bieber összefogtak, és ennek kapcsán lehetett sminket csinálni azért, mert egy bloggert kivittek a héten Angliába, Justin Bieber koncertre, aki végül Lolly lett (http://lollymakeupandbeauty.blogspot.hu/). a többiek pedig kaptak meglepetést az erőfeszítésekért cserébe

      Törlés
  7. jó, most döntöttem el, hogy megveszem az össze twins allkot :D

    VálaszTörlés