2013. február 7., csütörtök

Urban Decay szemhéjpúder alap

Már ezer millió éve figyel itt ez a mappa a gépemen a képekkel, valahogy sosem szántam rá magam, hogy post szülessen belőle. Én sem tudom miért. A képeket még a másik fényképezőmmel csináltam.:D Azt nem mondhatom, hogy nem teszteltem alaposan, mert rég használom. Lehet, nem is ártana kidobni már, de rengeteg van benne, és a minőségével semmi probléma sincs.

Urban Decay Primer Potion - original



A csomagolás tetszetős, külön lefényképeztem a kis mintás dobozát is, ami viszont már nincs meg sajna, úgyhogy új képeket nagyon nem is tudtam volna csinálni. Ez a kiszerelés már nem az applikátoros fajta szerencsére, könnyebb lesz az utolsó cseppig kinyerni belőle a krémet.:) Kicsi, de én szemenként egy gombostű fejnyit szoktam kb. használni, és eddig elégnek is bizonyult ez a mennyiség.




Az alap bőrszínű, csillámmentes. Nagyon finom, krémes állagú, ezért könnyű szép vékonyan eloszlatni a szemhéjon. Emellett gyorsan meg is szárad. Illata nem igazán van, vagy csak én nem érzem, de a szemünket mondjuk senki nem fogja szagolgatni, főleg nem mi magunk.:D És a teljesítmény.. Gyerekek! Isteni!:D Főleg, hogy volt szerencsém gazdagodni egy Urban Decay szemhéjpúderrel is, és azzal bevetni:
Csodálatos! Szuperül kihozza a púderek színét, a smink pedig nagyon tartós, soha semmi gondom nem volt vele. Tud valamit ez az Urban Decay.:) A sminkem nem mozdult el, nem gyűlt össze a ráncokban, nem kopott le teljesen. Komolyan mondom, szuper!


Csak ajánlani tudom mindenkinek. Kevés is elég belőle, sokáig kitart, és szuper tartóssá teszi a sminkeket, kihozza a szemhéjpúderek színét.

11 megjegyzés :

  1. Válaszok
    1. hát tényleg nem egy essence árkategória, viszont tényleg nagyon jó, és nekem rég megvan, de a tubusról meg nem mondanád, hogy használtam már milliószor:)

      Törlés
  2. "de a szemünket mondjuk senki nem fogja szagolgatni, főleg nem mi magunk.:D " te beteg vagy :DDDD

    VálaszTörlés
  3. ha ennyire jó miért dobnád ki? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mert fél év a szavatossága papíron:)

      Törlés
  4. Legjobb a vilagon.aki imad sminkelni ilyenen nem sporol.minden penzt meger.
    Nekem is van belole:-) sohasem valtanek masikra

    VálaszTörlés
  5. Jelentem, a Fleur de Santé szemhéjalapja megüti ezt a szintet, sőt, nekem az olajos szemhéjamra még jobb is kicsit. persze sűrűbb is az állaga, és jobban fed. Nekem bejött, de azért az UD is kedvenc. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem még a nyx bázis jött be nagyon ezelőtt. de mióta megvan, ezt használom:D

      Törlés